Video Foto Noi IMAGINI de pe A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului. "Progresul este vizibil la fiecare 7-10 zile. Din păcate, poezia se oprește aici"

Noi IMAGINI de pe A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului. "Progresul este vizibil la fiecare 7-10 zile. Din păcate, poezia se oprește aici"
| Foto: Facebook/API
Noi IMAGINI de pe A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului. "Progresul este vizibil la fiecare 7-10 zile. Din păcate, poezia se oprește aici"
Noi IMAGINI de pe A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului. "Progresul este vizibil la fiecare 7-10 zile. Din păcate, poezia se oprește aici"
Noi IMAGINI de pe A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului. "Progresul este vizibil la fiecare 7-10 zile. Din păcate, poezia se oprește aici"
Noi IMAGINI de pe A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului. "Progresul este vizibil la fiecare 7-10 zile. Din păcate, poezia se oprește aici"
Noi IMAGINI de pe A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului. "Progresul este vizibil la fiecare 7-10 zile. Din păcate, poezia se oprește aici"
Noi IMAGINI de pe A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului. "Progresul este vizibil la fiecare 7-10 zile. Din păcate, poezia se oprește aici"

Asociaţia Pro Infrastructură a publicat, luni, noi imagini de pe sectorul Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului din A3. Chiar dacă "constructorul este mobilizat excepțional", cei de la API spun că entuziasmul ar putea scădea, acolo fiind "un munte de probleme".

Asociația Pro Infrastructură (API) a filmat, luni, din dronă toți cei 42,3 km ai sectorului Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului din Autostrda Transilvaniei. 

Constructor pe cele două segmente ale tronsonului de peste 42 km este UMB - Nădășelu-Zimbor (30,06 km, Asocierea Spedition UMB - Tehnostrade - Electromontaj) și Zimbor-Poarta Sălajului (12,24 km, Asocierea SA&PE Construct - Spedition UMB - Tehnostrade), iar lucrările ar trebui finalizate la sfârșitul anului 2023. 

"AutostradaTransilvania: superbă, dar cu un munte de probleme. Vineri am făcut una dintre cele mai frumoase filmări ale noastre din toate timpurile, în 4K, pe toţi cei 42,3 kilometri ai sectorului Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului.   Constructorul este mobilizat excepţional, progresul fiind vizibil la fiecare 7-10 zile. Se lucrează efectiv pe toate planurile, zi-lumină, de la piloţi foraţi la terasamente, de la săpături la elevaţii. Din păcate, poezia se opreşte aici, entuziasmul fiind tăiat de lista de blocaje majore", transmit reprezentanţii API pe Facebook.  

"Avem două schimbări de soluţii tehnice la Nădăşelu (min 1:15-1:40, viaduct în aval prin cimitir) şi zona Topa Mică (min 9:10-9:30, tunel cut&cover) pe care CNAIR trebuie să le aprobe. În nodul Zimbor, situl arheologic Sutor încă nu este descărcat. Fără acest pas vom deschide... un nou muzeu de autostradă! Apropo, tronsonul Zimbor-Poarta Sălajului va fi... tot muzeu dacă nu se găseşte o soluţie birocratică pentru executarea unei conexiuni la Poarta Sălajului ori Românaşi", adaugă specialiştii.  

Potrivit reprezentanților asociației, lista blocajelor continuă:

"Lista continuă: un deal îmbibat cu apă care dă bătăi de cap constructorului de luni de zile (min 8:10-8:35, zona Mihăieşti), mega-debleul de la Zimbor (19:30-19:45) unde soluţia antică aleasă de proiectanţi, fiind constrânşi de contractul semnat pe baza unui studiu de fezabilitate de doi lei, este săpătură pe vreo 14 berme şi 4 ziduri de sprijin. Să sperăm că ţine.   Mai avem. Alunecări mai puţin grave cu duiumul, le-am pierdut şirul. Păduri care trebuie tăiate unde vom afla cum va sta terenul când se va intra cu excavatoarele sub ele. Şi, pur şi simplu, volumul enorm de muncă.   Concluzia? Visăm cu ochii deschişi la inaugurare la sfârşitul lui 2023, doar dacă statul va rezolva urgent blocajele majore şi birocraţia, DACĂ dealurile vor colabora şi se vor stabiliza într-un final şi dacă antreprenorul îşi va menţine tonusul excelent de până acum când toate problemele amintite îi vor eroda profitul şi lichidităţile", susţin cei de la API.

Comenteaza