Cătălin Priscorniță și BLITZ, compania imobiliară clujeană, au câștigat trei premii prestigioase la Gala Profesioniștilor în Imobiliare 2021

Cătălin Priscorniță și BLITZ, compania imobiliară clujeană, au câștigat trei premii prestigioase la Gala Profesioniștilor în Imobiliare 2021

BLITZ, agenția imobiliară clujeană cu renume național, și Cătălin Priscorniță, CEO-ul companiei, au câștigat  trei premii prestigioase la  Gala Profesioniștilor în Imobiliare  2021:“Agenția anului 2020”, “Brandul anului 2020” și “Antreprenorul anului 2020”.

Clubul Profesioniștilor în Imobiliare (CPI) a organizat ediția a cincea a Galei Profesioniștilor în Imobiliare în perioada 27-28 mai. Având în vedere contextul pandemic, evenimentul s-a desfășurat online pentru public și anul acesta, dar fără să afecteze entuziasmul câștigătorilor, care au fost prezenți în momentul primirii premiilor.

Prima zi a evenimentului a fost dedicată dezbaterilor  între profesioniștii industriei imobiliare românești în cadrul unui panel din care au făcut parte Georgian Marcu, Dorel Nita, Beatrice Dumitrașcu, Antoanela Comșa, Cătălin Priscorniță, Gabriel Voicu și Damian Șerban.  S-au  abordat subiecte precum: schimbarea priorităților și îmbunătățirea standardelor de locuire, retrospectiva pieței imobiliare în anul 2020-2021, comportamentul consumatorului de imobiliare și cererea, respectiv prețurile în această industrie prosperă.

Ziua cea mai așteptată de către nominalizații la secțiunile premiate a fost cea de-a doua, dedicată premierii rezultatelor de excepție în anul 2020 în imobiliare conform jurizării CPI. Juriul a fost format din personalități relevante din industrie: antreprenori, arhitecți, economiști, jurnaliști de specialitate, care au avut sarcina de a alege dintre înscrierile foarte bine documentate și argumentate la toate secțiunile acestei Gale.

Criteriile au avut în vedere rezultatele financiare obținute conform secțiunii de participare, diversitatea serviciilor oferite clienților, dezvoltarea internă, precum și contribuția adusă la profesionalizarea domeniului imobiliar.

Blitz a fost nominalizată la șase secțiuni și a câștigat cele trei premii râvnite la nivelul întregii industrii: “Agenția anului 2020”, “Brandul anului 2020”, “Antreprenorul anului 2020 - Cătălin Priscorniță”.

Cătălin Priscorniță, antreprenorul anului 2020 în imobiliare

Contribuția personală susținută a CEO-ului Blitz, Cătălin Priscorniță, a fost recunoscută de profesioniștii din domeniu, acesta primind titlul bine meritat “Antreprenorul Anului 2020”. Cătălin Priscorniță a reușit stabilizarea și întărirea prezenței agenției în România și a accelerat procesul de dezvoltare al echipei de specialiști în imobiliare.

Cu un număr de patru birouri la nivel național operaționale în 2020 (Cluj-Napoca, Florești, Brașov, București) și cu o bază de date de peste 4000 de proprietăți, Blitz deservește o plajă importantă de potențiali  clienți la nivel național, gata să le satisfacă nevoile locative prin serviciile specifice.

Mai mult, sub coordonarea lui Cătălin Priscorniță, Blitz a reușit o creștere a cifrei de vânzări față de cea de la finalul anului 2019, încheind astfel anul trecut cu peste 2.5 milioane de euro.

BLITZ - Agenția imobiliară a anului 2020

Compania imobiliară clujeană trece la următorul nivel, devenind agenția imobiliară a anului 2020. Având la bază principii și valori de business corecte și transparente, Blitz a profitat la maximum de oportunitățile de dezvoltare națională, dar și internă - în ciuda unui context delicat, precum cel al anului 2020.

Mai mult decât dezvoltarea națională, accentul a fost pus și  pe mărirea echipei Blitz care, datorită promovării programelor de training și educație în imobiliare, a crescut considerabil. Peste 100 de noi agenți imobiliari s-au alăturat companiei, prin campanii naționale de recrutare. În cadrul Blitz, două dintre cele mai mari inovații - ca strategie de pregătire profesională și inducție - sunt programele BlitzCamp și Blitz Management Academy.

În plus, noul aspect vizual al brandului Blitz vine în întâmpinarea cerințelor estetice ale anului 2021, reprezentând o etapă de maturizare, de întoarcere la esență și la valorile brandului, precum și de anticipare a extinderii pe plan național. Rebranding-ul a fost susținut printr-o campanie locală și națională de de 3 luni sub sloganul ”De la 10 la viitor”, prin care a fost comunicată noua identitate.

BLITZ - Brandul anului 2020

Acest premiu cu o rezonanță națională însumează tot efortul dedicat în asigurarea unei prezențe relevante în presa online și pe canalele de socializare.

Mai mult decât atât, strategia de comunicare online, axată pe trei piloni esențiali, a adus rezultatele recunoscute în cadrul Galei Profesioniștilor în Imobiliare 2021.  Blitz investește constant în promovarea comercială, reușind astfel să atragă peste 85% din leaduri din surse proprii: organic, Google Ads, Facebook Ads, chatbot, call center, etc.

Datorită acestei strategii de marketing, Blitz a reușit în trimestrele 3 și 4 din 2020 o creștere medie cu peste 20% a numărului de leaduri față de 2019, cu un vârf de creștere în septembrie de peste 30%; de asemenea susținerea recrutării care a dus practic la dublarea numărului de agenți și poziționarea Blitz ca brand relevant la nivel național.

 

Comenteaza