RDS, amendată de Protecţia Consumatorului după ce clienţii au aşteptat trei luni să le fie instalate serviciile

RDS, amendată de Protecţia Consumatorului după ce clienţii au aşteptat trei luni să le fie instalate serviciile
Compania de telecomunicaţii RCS&RDS a fost amendată de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) cu 20.000 de lei, maximul prevăzut de lege, după ce mai mulţi clujeni s-au plâns că aşteaptă pentru instalarea serviciilor de internet mai mult de trei luni de la data semnării contractului, deşi termenul de instalare este de cel mult 90 de zile.

Conform comisarului-şef al CJPC, Mircea Radu, operatorul a emis şi facturi eronate, fie pentru unele servicii necontractate, fie pentru echipamente aflate în custodia consumatorului, şi nu a respectat termenul de remediere a nefuncţionalităţilor semnalate de catre petenţi, de 48 de ore.


„Reclamaţiile de acest gen au fost soluţionate în favoarea petenţilor, prin instalarea serviciilor şi acordarea unor facilităţi pentru compensarea disconfortului creat de întârzierea instalării serviciilor, prin stornarea facturilor emise în mod eronat sau prin reducerea abonamentului proporţional cu perioada ce a depăşit contractul de remediere", a explicat Radu.

Comenteaza