Video Raed Arafat: Campania „Jos masca, sus inimile”, o manipulare în masă care subminează încrederea în autorităţi

Raed Arafat: Campania „Jos masca, sus inimile”, o manipulare în masă care subminează încrederea în autorităţi
| Foto: financialintelligence.ro

Campania „Jos masca, sus inimile”, un videoclip care a fost dat jos de YouTube, însă a fost republicat de cei care nu cred în utilitatea măștii de protecție, este de fapt o campanie de manipulare în masă, susţine şeful DSU Raed Arafat. 

În videoclipul respectiv se poate observa cum mai mulți tineri își dau jos masca și se bucură că pot respira, mesajul împotriva portului de mască fiind extrem de clar. Raed Arafat a explicat că cei din spatele unei astfel de campanii sunt cu siguranță plătiți să răspândească un astfel de mesaj în societate. Țelul? Cel mai probabil destabilizarea societății, conform stiripesurse.ro.

„Exemplul campaniei Sus Inimile. Clipul e încă acolo. E foarte bine gândit și țintit: o anumită categorie, de tineri până în 35 de ani. Filmul e făcut profesionist. Asta înseamnă că cineva a plătit bani. Asta înseamnă că avem o campanie cu specialiști. Nu poate să vină că a venit un specialist… Cineva de sus crede că în 2 luni se închide un cont. Nu neaparat să sesizez eu SRI! Nu SRI închide un cont. Poate acum câțiva ani mergea așa. Trebuie să convingi Facebook că acel lucru e rău și malefic.

Abia atunci se ia decizia suspendării. Depinde cum e dat mesajul și cât de bine dăm noi mesajul că asta e un fake. Am avut un grup de voluntari, mai ales la început, care făcea cartonașe în care explicau… Dvs. puteți să spuneți că nu vă convine masca. Avocatul poporului o să intre în istoria pandemiilor. Noi n-am făcut decât să avem periaode de blocaj, iar acele perioade se văd”, a declarat Raed Arafat la Medika TV.

Clipul controversat a fost dat jos de pe YouTube însă a fost republicat, semn că grupul celor care nu suportă masca de protecție este mai bine organizat decât ar crede autoritățile.

Comenteaza