API critică menținerea punctul de amendă înghețat: "Bizoneală ieftină în continuare! Pe drum tronează nesimțirea, ilogica, bizoneala și moartea. Somn ușor, România!"

API critică menținerea punctul de amendă înghețat: "Bizoneală ieftină în continuare! Pe drum tronează nesimțirea, ilogica, bizoneala și moartea. Somn ușor, România!"

Asociația Pro Infrastructură se arată revoltată de decizia autorităților de a menține înghețat punctul de amendă și anul viitor.

Reprezentanții Asociației Pro Infrastructură critică dur decizia autorităților de a îngheța punctul de amendă și în 2023 la 145 de lei.

"Bizoneală ieftină în continuare în Țara lui Papură Vodă! Miercuri, Finanțele au anunțat că punctul de amendă rămâne înghețat și în 2023 la 145 de lei, încremenit în timp de la începutul lui 2017 chiar dacă, teoretic, el este 10% din salariul minim brut pe economie. La salariul minim brut actual, ar trebui să fie 255 lei, iar dacă acesta ar sări la 3000 lei de la 1 ianuarie 2023, punctul de amendă ar trebui să fie 300 lei", scriu cei de la API într-un mesaj postat pe Facebook .

Aceștia consideră că politicienii sunt "fără scrupule și conștiință", în contextul în care țara noastră se află pe primul loc în Europa în privința deceselor cauzate de accidente rutire:

"Să ne mai mirăm că vreo 2000 de oameni mor anual pe drumurile noastre? Că suntem primii în Europa la acest capitol?

Infrastructura rutieră proastă și șoferii inconștienți ne vor ține în top și în 2023. Politicienii fără scrupule și conștiință, dar cu girofar albastru și mari iubitori de voturi, cu larga participare a Poliției Române care ridică din umeri, ascund în continuare coasa după fiecare curbă mai periculoasă".

Reprezentanții Pro Infrastructură constată că toate "măsurile nepopulare" pe care le-au propus "de ani de zile" pentru scăderea accidentelor în trafic au fost "în van".

"În van URLĂM de ani de zile să se ia măsuri nepopulare, dar necesare: creșterea amenzilor, pușcărie pentru faptele grave (precum intrarea intenționată pe contrasens pe drumurile cu parapet median), radare fixe și, bineînțeles, creșterea nivelului de siguranță a infrastructurii rutiere (de la 2+1 alternativ pe DN2 și până la separarea sensurilor pe bretelele bidirecționale în nodurile de autostradă).

Degeaba. Soluțiile de bun simț, logice, simple și eficiente pe care le cerem obsesiv de ani de zile stau la sertar și sunt tergiversate din motive stupide. Iar pe drum tronează nesimțirea, ilogica, bizoneala și moartea.
Somn ușor, România!", au mai scris reprezentanții Pro Infrastructură.

Comenteaza