Doar 8% dintre clujeni, interesaţi să fie informaţi prin SMS despre sistarea apei potabile. Vezi cercetarea
- Scris de Mihai Prodan
- 03 Feb 2011, 12:02
- Eveniment
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Doar 8% dintre clujeni s-au arătat interesaţi să fie informaţi despre întreruperea furnizării apei potabile prin intermediul SMS-urilor pe telefonul mobil, de către Compania de Apă Someş. În consecinţă regia, care avea în plan achiziţionarea unui echipament de 10.000 de euro în acest scop, a renunţat la investiţie.
Avariile şi întreruperile furnizării de apă potabilă sunt anunţate în acest moment prin afişări la uşa blocurilor, fluturaşi în cutiile poştale ale caselor, anunţuri verbale, presă, site-ul oficial al CAS-SA sau faxuri la autorităţi şi instituţii. “Pentru îmbunătăţirea continuă a metodelor de anunţare am luat în considerare şi alte posibilităţi – anunţuri prin sistemul de radioficare din staţiile de transport în comun, afişare pe display-urile din mijloacele de transport în comun dotate cu astfel de sisteme. Aceste intenţii nu s-au materializat deoarece administratorii acestor sisteme aveau nevoie de transmiterea textului cu cel puţin trei zile în avans, ceea ce nu este posibil în cazul avariilor, care nu pot fi prevăzute”, a arătat purtătorul de cuvânt al CAS-SA, Lucian Croitoru.
“O metodă luată în considerare, sistemul SMSender, putea permite transmiterea unui SMS cu închiderile de apă unui număr mare de cetăţeni, eventual grupaţi pe cartiere şi zone după constituirea bazei de date, dispuşi să comunice operatorului un număr de telefon mobil valid. Chiar dacă la un bloc se comunică doar numărul de mobil al preşedintelui sau administratorului de bloc, există posibilitatea retransmiterii de către aceştia a mesajului către locatari”, a precizat Croitoru.
El spune însă că din cercetarea de piaţă contractată anul trecut de CAS-SA a rezultat că doar opt procente dintre consumatori sunt interesaţi de acest sistem, “ceea ce deocamdată nu justifică implementarea lui”.
“O metodă luată în considerare, sistemul SMSender, putea permite transmiterea unui SMS cu închiderile de apă unui număr mare de cetăţeni, eventual grupaţi pe cartiere şi zone după constituirea bazei de date, dispuşi să comunice operatorului un număr de telefon mobil valid. Chiar dacă la un bloc se comunică doar numărul de mobil al preşedintelui sau administratorului de bloc, există posibilitatea retransmiterii de către aceştia a mesajului către locatari”, a precizat Croitoru.
El spune însă că din cercetarea de piaţă contractată anul trecut de CAS-SA a rezultat că doar opt procente dintre consumatori sunt interesaţi de acest sistem, “ceea ce deocamdată nu justifică implementarea lui”.
DISTRIBUIE
Comenteaza