Piața de food delivery din Cluj își pierde clientela? Clujenii, revoltați și dezamagiți: „Ajunge mereu mâncarea rece/Curierul ia multe comenzi pe traseu”

Piața de food delivery din Cluj își pierde clientela? Clujenii, revoltați și dezamagiți: „Ajunge mereu mâncarea rece/Curierul ia multe comenzi pe traseu”

În Cluj-Napoca, unul dintre cele mai dinamice orașe din România, serviciile de livrare de mâncare încep să-și piardă farmecul.

Utilizatorii se plâng tot mai des de comenzi livrate cu întârziere și livratori care preiau mai multe comenzi simultan, sacrificând calitatea în favoarea eficienței.

Pe forumuri precum Reddit, nemulțumirea clujenilor a devenit vizibilă. Multe persoane spun că au renunțat complet la comenzile prin aplicații. Această schimbare de comportament ridică semne de întrebare cu privire la sustenabilitatea modelului actual de livrare, dar și la impactul economic asupra restaurantelor locale și a celor care lucrează în ecosistemul „gig economy”.

„Ajunge mereu mâncarea rece”

„Sunt doar curioasă și frustrată normal. În ultima perioadă când am comandat de pe bolt/wolt îmi ajunge mereu mâncarea rece de trebuie să o arunc în microunde. Chiar am eu mereu ghinionul. (...) ps. 90% din timp îmi gătesc acasă, dar câteodată mai sunt și ruptă de oboseală și nu am chef să îmi fac eu”, a scris o clujeancă pe platforma de socializare. 

Locuitorii orașului spun că au experiențe asemănătoare. În ultima perioada mâncarea le ajunge și lor rece.

„Da, clar e enervant că e mancarea rece când ajunge, mai ales că nu e tare ieftină”. 

Aceștia trag un semnal de alarmă și spun că livratorii iau mai multe comenzi și durează mult până mâncarea le ajunge acasă.  

„În ultima perioadă nu mai vin cu o singură comandă, mereu două, uneori și trei. În loc să-i plătească pe curieri mai bine întârzie comenzile și își bat joc de clienți”.

„Am observat și eu că deseori curierul ia multe comenzi pe traseu. Mai și pierde vremea aiurea (de exemplu, stă mult în locația nr. 2 să ia următoarea comandă)”.

Totodată, clujenii spun că ar putea fi o problemă și la restaurante. 

„Mai depinde și de locație - e foarte posibil ca ei să fi gătit mai multe porții o dată și țin mâncarea, de exemplu în frigider - poate nu o reîncălzesc cum trebuie la momentul livrării”.

Oamenii precizează că nu mai comandă așa des mâncare acasă. 

„Am rărit foarte tare comenzile - iau doar când am o zi plină și am mult de lucru de exemplu și n-am timp să îmi prepar ceva (lucrez de acasă)”.

„Nu mai comandați, nu vă înțeleg. Nu vreau să fiu rău, dar citesc multe postări și experiențe negative. De ce tot comandați? Eu tocmai din cauza lor nu mai comand”.

Pentru cei care încă totuși comandă mâncare acasă, clujenii au oferit și sfaturi. 

„Pont e să comanzi cât de cât aproape de tine, așa iau mai multe comenzi, dar ajunge măcar cât de cât caldă”.

Comenteaza