Firma care a câștigat traseul Cluj – Turda momește șoferii cu 1.000 de euro pe lună

Firma care a câștigat traseul Cluj – Turda momește șoferii cu 1.000 de euro pe lună

Auto Trust Corporation (ATC) Turda, societatea din grupul Alis care a câștigat traseul Cluj-Napoca – Turda, atribuit de Consiliul Județean (CJ), vrea să atragă șoferii cu salarii de 1.000 de euro pe lună.

“Angajăm șoferi transport persoane pe ruta Turda-Cluj! Salariu: 1.000 de euro! SC Autotrust Corporation SRL angajează șoferi pe microbuze și autocare noi, pentru transport persoane pe ruta Turda - Cluj și retur. Salariu: 1.000 de euro pe lună, cu carte de muncă. Se efectuează 3-4 curse pe zi, pe ruta Turda - Cluj și retur” este anunțul dat publicității de societatea turdeană.

În urma atribuirii de trasee care a avut loc în 19 noiembrie, ATC a câștigat traseul Turda - Cluj cu 55 puncte, beneficiind de 12 puncte pentru vechimea avută din 2013. Pe locul doi se află societatea Fany, cu 49 de puncte, maximum ce se putea obține fără criteriul de vechime. Data intrării pe traseu al ATC, societate controlată de omul de afaceri Alin Popovici, este 1 decembrie.

„În şedinţa de atribuire din 19.11.2018 traseele 153 Turda – Feleacu - Cluj-Napoca/ At. Fany Prestări Servicii (34 km); 154: Turda – Ceanu Mic - Aiton (18 km); 155: Turda – Copăceni (5 km); 160: Turda – Mihai Viteazu - Cornești (13 km); 161: Turda – Mihai Viteazu - Cheia (11 km); 162: Turda – Bogata - Călărași (17 km); 163: Turda – Moldovenești - Bădeni (24 km); 164: Turda – Moldovenești - Podeni (31 km), au fost atribuite operatorului de transport ATC, desemnat câştigător în urma acestei licitaţii”, a precizat CJ Cluj.

ATC a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 821.685 de lei și o pierdere de 497.264 lei, conform platformei Termene.ro. Asociați sunt Alin Popovici (66,67% din capitalul social) și Vasile Sorin-Șipoș (33,33%). Principalii jucători pe piața transporturilor de persoane din județ erau Compania de Transport Public Cluj-Napoca (36%), Fany (7,9%), Tours Claus (3,8%), Prodan Tour (2%) și Transurb (1,2%)

Comenteaza