Cosmeticele de la Cluj ajung într-un magazin nou din Capitală. Producătorul local a raportat afaceri de 284 mil. lei pentru anul trecut

Cosmeticele de la Cluj ajung într-un magazin nou din Capitală. Producătorul local a raportat afaceri de 284 mil. lei pentru anul trecut
| Foto: CandyBoxImages - Depositphotos.com

Cu afaceri apropiate de pragul de 300 mil. lei, Farmec, producător de cosmetice din Cluj-Napoca, va inaugura cea de-a XXI-a unitate sub acest brand într-un mall din București.

Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj-Napoca deschide un nou magazin Gerovital în Bucureşti, în centrul comercial Mega Mall, ajungând la 21 de unităţi sub acest brand, în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Iaşi, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.

În plus, compania locală are şi 8 magazine Farmec în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara.

Magazinele proprii Farmec şi Gerovital reprezintă unul dintre cele mai importante puncte de interacţiune a consumatorilor noştri cu cele peste 30 de game şi sute de produse din portofoliul extins al companiei. Acesta este spaţiul în care pot testa produse noi, pot descoperi în premieră noile lansări, pot beneficia de consultanţă specializată şi pot recicla ambalajele produselor din portofoliu prin campania de responsabilitate socială «Ai grijă de natură aşa cum ai grijă de tine», derulată în toate magazinele de brand din ţară - Andra Şumandea, Specialist Marketing Farmec.

Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.

Afaceri de 284 mil. lei pentru producătorul clujean de cosmetice - Cifre mai mici față de anul precedent

Farmec a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 284.600.857 mil. lei, potrivit termene.ro, în creştere cu 8,4% faţă de 2019 (262.422.160 mil. euro) şi în scădere cu 1,2% faţă de anul anterior, 2020 (287.935.337 mil. lei), când o parte importantă din vânzări a fost reprezentată de produsele dezinfectante. Fără categoria dezinfectanţi, Farmec a vândut cu aproape 4% mai multe produse anul trecut comparativ cu 2020, cifra de afaceri aferentă acestora fiind cu 8,1% mai mare. Compania clujeană a înregistrat un profit de 11.682.142 mil. lei în 2021.

În ultimii cinci ani, Farmec a investit peste 37 mil. lei în echipamente, noi linii de producţie, modernizarea spaţiilor de depozitare, extinderea parcului auto, magazinele proprii şi digitalizare. Compania şi-a relansat şi platforma de e-commerce, canalul cu cea mai mare creştere valorică în perioada pandemiei – cu aproape 60% în 2021 faţă de anul 2019, potrivit ZF.

Comenteaza