Clujul este în topul biletelor de avion cumpărate pe internet

Clujul este în topul biletelor de avion cumpărate pe internet

Cluj-Napoca este a treia destinație solicitată de cei care vor să zboare cu avionul pe relația România, conform statisticilor agenției de turism online Vola.   

“Prezenţa companiilor low cost şi creşterea numărului de zboruri au generat o efervescenţă pe principalele aeroporturi din România. În ceea ce priveşte vacanţele estivale, românii sunt în căutarea unor noi destinaţii pe lângă cele deja consacrate. Noile opţiuni care au reieşit din statisticile noastre sunt Israel - Tel Aviv şi Cipru”, a menționat Claudia Tocilă, marketing manager.

Vola.ro a înregistrat 170.000 de bilete de avion vândute anul acesta. Cel mai ieftin a costat 6 euro, destinaţia călătoriei fiind Bruxelles. Cel mai scump a fost 6.000 de euro şi a avut ca destinaţie Washington. Rezervarea cea mai scumpă a costat 10.000 euro şi a inclus patru bilete de avion cu destinaţia finală Toronto.

Cea mai solicitată destinaţie pentru biletele de avion este Bucureşti, urmată de Londra, Cluj-Napoca, Iaşi, Milano, Roma, Bruxelles şi Paris. O creştere dinamică au înregistrat destinaţiile Israel, Cipru şi Canada. Preţul mediu pentru biletele interne a fost de 94 de euro, iar pentru externe, 160 de euro.

Site-ul a înregistrat, în primul semestru afaceri de 4,2 milioane de euro, în creştere cu 18,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru 2018 compania estimează afaceri de 8,6 milioane de euro şi tranzacţii intermediate de 80 milioane (aceasta înregistrează pe cifra de afaceri doar comisioanele tranzacţiilor intermediate).

Paravion și Tripsta, eliminate de pe piață

"Am avut unul din cele mai bune semestre din istoria companiei, punctând recorduri de vânzări şi o creştere care a accelerat în lunile recente. Avem în momentul acesta cea mai completă tehnologie de căutare de bilete de avion, o platformă de rezervări robustă şi un serviciu de relaţii cu clienţii în care continuăm să investim.

În contextul investiţiilor în marketing şi tehnologie, dar şi al insolvenţei sau ieşirii de pe piaţă a unor competitori - Paravion şi Tripsta - suntem într-o continuă consolidare a cotei de piaţă şi, în 2018, estimăm o creştere de peste 30%", a menționat Daniel Truică, unul dintre fondatorii Vola.ro.

Până la final de an, se estimează o creştere de 30% faţă de 2017, iar la tranzacţii intermediate de 80 de milioane de euro va ajunge cea mai mare companie de travel din România. Echipa Vola.ro are 100 de angajaţi. Anul trecut Vola.ro a avut afaceri de 6,6 milioane de euro şi tranzacţii de 60 de milioane.

Comenteaza