BT, cel mai atractiv angajator din domeniul financiar, conform Randstad Employer Brand Research
- Scris de Ziua de Cluj
- azi, 16:37
- Economie
- Ascultă știrea

Banca Transilvania este, pentru al doilea an consecutiv, cel mai atractiv angajator din domeniul financiar, potrivit celui mai recent studiu realizat de Randstad Romania Employer Brand Research.
În România, cercetarea a avut la bază un eșantion format din peste 4.000 de angajați din 150 de companii, parte a celui mai cuprinzător studiu independent de brand de angajator din lume. Conform acesteia, salariul atractiv și beneficiile sunt principalele caracteristici ale angajatorului ideal pentru români, contend cel mai mult atunci când aleg un loc de muncă.
Dacă în 2023, conform studiului Randstad Romania, cuvintele-cheie erau incluziunea și diversitatea, în 2024 acestora li s-au adăugat echitatea și inteligența artificială.
Despre oameni și companii în România
- Echitatea şi incluziunea sunt esenţiale pentru atragerea şi retenţia persoanelor care sunt la începutul carierei.
- Millennials şi Gen X acordă o importanţă mai mare siguranţei locului de muncă.
- Pachetul salarial atractiv, atmosfera la locul de muncă, stabilitatea acestuia și echitatea sunt principalii factori care influențează alegerea locului de muncă.
- Aproape trei sferturi dintre angajaţii români se simt implicaţi în rolul actual, iar 56% sunt mai motivaţi decât anul trecut. Salariul şi beneficiile reprezintă principalul motiv pentru lipsa de implicare, în timp ce aprecierea este crucială pentru motivaţie.
- Opt din zece angajaţi consideră importantă recalificarea, fără a fi remarcate diferenţe semnificative între diverse categorii de vârstă.
- Echilibrul între viaţa personală şi cea profesională este deosebit de important pentru talentele digitale, în timp ce angajaţii din domenii profesionale şi operaţionale pun mai mult accent pe iniţiativele dedicate echităţii.
Compania olandeză Randstad este astăzi liderul internațional în serviciile din aria de resurse umane. În România, de 8 ani contribuie la evoluția pieței muncii.
Un astfel de studiu anual este o oportunitate pentru companii, pentru a dezvolta sau adapta strategii proactive pentru angajați. Pentru brandurile care se numără printre cei mai atractivi angajatori, așa cum este cazul Băncii Transilvania, rezultatele Randstad Romania Employer Brand Research este o confirmare a recunoașterii sale ca brand de angajator.
Peste 10.000 de persoane fac parte din echipa BT, iar media de vârstă este de 39 de ani.