Telekom a rupt contractul cu Poșta Română pentru distribuirea facturilor

Telekom a rupt contractul cu Poșta Română pentru distribuirea facturilor
Compania Telekom România, acum în proprietate privată, a anunțat încetarea din 1 februarie a contractelor cu societatea de stat Poșta Română pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe și mobile, ca urmare a nerespectării obligațiilor contractuale de către prestator.

“Clienții Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (rețeaua proprie de magazine, rețele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri și automate de plăți), din mediul urban și rural, unde își pot plăti facturile.

Modalitățile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking,  mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii”, a menționat conducerea operatorului de comunicații.

Aceasta nu a detaliat motivele rezilierii contractelor cu Poșta Română. Telekom a reamintit că toate detaliile privind facilitățile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi și pe site-ul acesteia, la secțiunea asistență. 

Telekom România are 10 milioane de contracte de servicii. Brandul este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și Cosmote România. Telekom Romania face parte din grupul Deutsche Telekom.

Inițial Poșta Română și Romtelecom făceau parte din aceeași societate de stat, însă după 1989 acestea s-au despărțit. Ulterior, Romtelecom s-a privatizat, iar Poșta Română a rămas în proprietatea statului român. 

Comenteaza