RADP: Persoanele care și-au făcut abonament Bazinul Olimpic Grigorescu pot solicita returnarea sumei

RADP: Persoanele care și-au făcut abonament Bazinul Olimpic Grigorescu pot solicita returnarea sumei

Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca anunță că, având în vedere prelungirea perioadei de închidere a Bazinului Olimpic Grigorescu, persoanele care au achiziționat abonamente au posibilitatea de a solicita rambursarea sumei achitate.

Având în vedere prelungirea perioadei de închidere a Bazinului Olimpic Grigorescu, aducem la cunoștința persoanelor care au achiziționat abonamente că au posibilitatea să solicite rambursarea sumei achitate.

Pentru aceasta, persoanele interesate trebuie să trimită o cerere pe e-mail la adresa office@radpcj.ro, cererea urmând a fi însoțită de următoarele documente:

  • Copie abonament (față – verso);
  • Bon fiscal (dacă mai sunteți în posesia acestuia);
  • Copie după cartea de identitate a posesorului abonamentului;
  • Extras de cont bancar al titularului abonamentului  pentru efectuarea viramentului.

 Informaţiile publicate pe site-ul ZCJ.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere, cu citarea sursei 

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte-ne pe Facebookpe Instagram, pe Youtube și pe LinkedIn

loading...
Comenteaza