Tot ce trebuie să știți despre Campari

Tot ce trebuie să știți despre Campari

Acum o sută de ani, la Florența, contele Camille Negroni a decis că s-a săturat să bea un Americano, așa că a cerut înlocuirea sifonului cu un strop de gin. Americano-ul a evoluat de la cocktailul Milano-Torino sau Mi-To, care a amestecat Campari-ul din Milano cu vermutul din Torino. Ce l-a făcut pe conte să-și condimenteze cocktailul cu niște gin în acea zi din 1919 nu este clar, dar a fost o mișcare de geniu. Astăzi, Negroni nu este doar un cocktail clasic; a devenit un element de recrutare genial pentru Campari.

Concentrându-se pe cocktailuri, Campari și-a făcut propria istorie și a fost stimulat de popularitatea crescândă a aperitivelor. Acesta datează din 1860, când Gaspare Campari a creat un lichid cu un gust amar unic și o culoare roșie vibrantă foarte recunoscută.

Motivul pentru care inventatorul său a ales să adauge câteva picături de coșenilă este un mister, dar a proclamat Campari drept un aperitiv modern care s-a remarcat din marea băuturilor savurate după cină. Gândiți-vă la culorile vibrante ale unui Campari și ale unui Aperol, brand pe care grupul l-a achiziționat în 2003. Unul este un portocaliu intens pentru înainte de masă, care este un moment de pregătire, emoțional. Sfârșitul mesei este mai degrabă un moment de relaxare, deci nu este surprinzător că toate băuturile de acest gen au o culoare similară, de roșu mai închis.

Gaspare a deschis curând primul magazin Campari în Galleria Vittorio Emanuele II, în centrul orașului Milano, dar lucrurile au început să se miște cu adevărat abia în 1915, când fiul său, Davide Campari, a deschis barul Camparino la intrarea arcadei comerciale.

Davide Campari era priceput în a atrage artiști și vedete de operă la barul său și, ca atare, a beneficiat de susținerea celebrității lor. Legătura Campari cu orașul natal este foarte importantă și în ziua de astăzi.

Brandul Campari a fost construit cu o legătură constantă cu creativitatea și artele. În anii 1920, au fost comandate lucrări de artă ale unor artiști graficieni precum Leonetto Cappiello și Marcello Nizzoli, ale căror originale atârnă acum în galeria de artă Campari din Milano. Alte idei de marketing au inclus angajarea regizorului italian Federico Fellini pentru filmarea primei reclame Campari, în 1984.

La începutul anilor 2000, calendarul Campari a fost lansat și de atunci le-a inclus pe Penelope Cruz și Uma Thurman, precum și pe Salma Hayek și Jessica Alba ca protagoniste. Calendarul a evoluat în „Jurnale roșii”, ce cuprind trei filme scurte de trei regizori italieni. Așadar, Campari îmbrățișează pe deplin cinematografia ca pe o platformă de comunicare.

Cu câțiva ani mai devreme, Campari Soda, primul cocktail gata de băut din istorie a luat naștere. Acesta este încă popular în patria sa natală, Italia și echipa globală Campari profită de oportunitatea și ambiția viitoare de a o aduce și în străinătate. Cu celebra sa sticlă triunghiulară proiectată de futuristul italian Fortunato Depero, Campari Soda se află în barurile și magazinele de colț din Italia din 1932, ceea ce sugerează că planurile pentru o lansare globală nu se grăbesc.

Pe lângă Campari Soda, a existat prea puțină dezvoltare prețioasă a produselor noi. Campari și aperitivele în general sunt o categorie în care inovația este destul de scăzută. Acestea nu dezvoltă extensii de linie sau strategii de arome.

Mai degrabă decât să iasă constant cu noi arome nesfârșite, precum vodca, Campari se bucură să se concentreze pe cocktailuri, gasiti campari chiar si la eMag. Dacă vă gândiți la Negroni, acesta aduce atracție și volum brandului. Cu alte cuvinte, îndeplinește aceeași funcție ca o extensie de linie. Tot ceea ce contează este ca brandul să păstreze cocktailul la modă și să insiste că nu poate exista „nici un Negroni fără Campari”, un mesaj care s-a strecurat în timpul Săptămânii Negroni din anii trecuți, care a implicat peste 10.000 de baruri.

Vânzările globale ale lui Campari sunt în jur de 3,5 milioane de baxuri, dar acest lucru s-ar putea mări exponențial dacă ne gândim la succesul Aperolului, care a crescut datorită popularității Prosecco-ului. Oferiți pieței mai tinere timp să se maturizeze și, într-o zi, valul strălucitor portocaliu al lui Aperol Spritz poate deveni un roșu intens, neon.

Etichete
Comenteaza