#PeopleofWestCity | Katalin Rus, Manager HR: "Focusul pe Umane, și nu pe Resurse"

#PeopleofWestCity | Katalin Rus, Manager HR: "Focusul pe Umane, și nu pe Resurse"
Katalin Rus, Manager Resurse Umane, West City Hotel | Foto: Andrei Tamas

West City Hotel a intrat pe piaţa clujeană acum 10 ani şi este o poveste de succes şi datorită echipei. În cadrul campaniei #PeopleofWestCity vă invităm să îi cunoaşteţi pe câţiva dintre cei care le oferă în fiecare zi oaspeţilor hotelului o experienţă care să le depăşească aşteptările.

Katalin Rus este Manager Resurse Umane. "Lumea resurselor umane este una foarte dinamică pe fondul schimbărilor de generații, și nu numai, însă rolul meu în cadrul West City Hotel se ghidează după o credință statică și fermă: focusul pe Umane, și nu pe Resurse. Consider că această credință personală se va regăsi în toate tendințele HR, sau cel puțin ar fi ideal să existe. Dacă ar fi să îmi descriu munca, în mod clar aș spune că este o poveste a provocărilor, cu și despre oameni, în cazul meu, cu și despre "westișori". Fiind o poveste umană, provocările se înscriu în registrul îndeplinirii celor 6 nevoi umane, și anume: siguranța, diversitatea, sensul, conexiunea, dezvoltarea și contribuția personală. Acestea sunt nevoile cu care jonglez zi de zi, de 47 de ori, căutând mereu cele mai inovatoare idei pentru a le împlini", ne povesteşte Katalin despre munca sa.

Rugată să ne împărtăşească un moment din activitatea sa care a făcut-o să fie mândră că face parte din echipa West City Hotel, Katalin ne spune că "personal, dezvoltarea mea continuă este una foarte importantă, astfel că petrec mult timp ascultând oameni, mă străduiesc să nu atribui judecăți personale, ci mai degrabă să mă raportez empatic la fiecare om în parte. Unde și când intervine mândria mea de a lucra la West City Hotel? Acolo și atunci când intenția mea răzbate și ajunge într-un final la fiecare, de la mic, la mare. De unde știu? Solicit feedback după fiecare activitate pe care o întreprind".

De-a lungul timpului, Katalin a adunat multe povești frumoase la West City Hotel. "Preferatele mele sunt cele de conexiune reală cu colegii și bineînteles faptul că am reușit să închegăm împreună o echipă omogenă și solidă. Dincolo de aceste aspecte, consider esențial faptul că noi, ne construim împreună nu doar o echipă, ci o cultură organizatională care se bazează pe valori și principii împărtășite. Este într-adevăr un proces continuu, dar ce contează cu adevărat este că fiecare dintre noi aduce un plus de valoare echipei și culturii din care face parte".

Ce mesaj le transmiți colegilor, cu ocazia aniversarii a 10 ani de funcționare a West City Hotel?
Nu am un mesaj special pentru colegii mei. Gândul meu este unul și același: îmi pasă de voi… la trecut… la prezent… și la viitor!

Comenteaza