Doi specialişti în campanii electorale vin la Cluj ca să-şi arate trucurile. Cum îi ajută Facebook pe Obama şi pe Romney

Doi specialişti în campanii electorale vin la Cluj ca să-şi arate trucurile. Cum îi ajută Facebook pe Obama şi pe Romney
Doi specialişti americani în campanii electorale vin sâmbătă la Cluj, unde susţin o masă rotundă pe tema alegerilor din SUA.

Donald Fowler (Partidul Democrat) şi Paul Pelletier (Partidul Republican) îi învaţă pe studenţii de la Facultatea de Știinte Politice, Administrative și ale Comunicării din cadrul Universitătii "Babeș-Bolyai" ce înseamnă campaniile electorale, în contextul alegerilor din SUA.

Cei doi strategi electorali vor explica mecanismele uneia din cele mai elaborate campanii electorale din lume, abordând subiecte cum ar fi rolul noilor mijloace de comunicare socială în dialogul cu electoratul - Facebook, Twitter, bloguri, importanţa mesajelor electorale transmise prin mijloacele de comunicare socială. rolul cetăţenilor obişnuiţi şi cel al voluntarilor de campanie sau modul in care criza globală influenţează rezultatele alegerilor prezidenţiale din SUA.

Paul Pelletier are peste două decenii de experienţă în politică, comunicare, strângere de fonduri, corporaţii, companii non-profit şi consultanţă. Este recunoscut ca unul dintre experţii de vârf din SUA în campanii electorale şi management în politică, mediu corporatist şi organizaţii non-guvernamentale. A fost consilier legislativ în Congresul american, la Washington, şi asistent adjunct special la Casa Albă, înainte de a înfiinţa „Direct Campaign Solutions", o firmă de consultanţă pentru management media de campanie şi strângeri de fonduri.

Pelletier a activat în peste 36 de campanii electorale şi este unul dintre cei mai experimentaţi şi solicitaţi profesionişti în comunicare şi politică din SUA. Vastele sale cunoştinţe şi tehnici de strângere de fonduri l-au determinat să organizeze cursuri şi seminare pe întreg teritoriul Statelor Unite pentru organizaţii precum Departamentul de Stat al Statelor Unite, Comitetul Naţional Republican, Institutul de Management de Campanie al Universităţii Americane, Institutul de Leadership, revista „Campanii şi alegeri", Asociaţia Americană a Consultanţilor Politici, Institutul de Ştiinţe Politice Aplicate „Bliss" al Universităţii din Akron, statul Ohio, Şcoala de Comunicare „Manship" a Universităţii statului Louisiana, Universitatea Regent, Academia Navală Americană, Asociaţia Profesioniştilor din Domeniul Strângerii de Fonduri şi Institutul Republican Internaţional în cadrul căruia a primit onoruri din partea statului ucrainean pentru contribuţia sa la predarea de tehnici moderne de campanie şi comunicare în masă demnitarilor ucraineni.

Pelletier a lucrat şi în cadrul a numeroase campanii de capital pentru organizatii non-profit, contribuind la sensibilizarea opiniei publice cu privire la diverse cauze de importanta publica, la nivel regional si national. A reusit sa stranga fonduri de milioane de dolari pentru cauze variate, de natura religioasa, medicala, educationala si culturala. Paul Pelletier este licentiat in stiinte politice si comunicare in masa al Universitatii Columbus, a obtinut o diploma de masterat in managementul comunicarii politice de la Universitatea Regent si un certificat de studii avansate in psihologie politica din partea Universitatii George Washington. Este comentator invitat al BBC Radio si BBC World Television pe probleme politice si actualitati si a comentat pentru acestea campaniile prezidentiale din SUA din 2000 si 2004 si discursurile prezidentiale de investire din 2001 si 2005. Pelletier a avut nenumarate aparitii televizate la Fox News Channel, CNN, NBC, Vocea Americii, Vocea Rusiei şi alte organizaţii media.

Donald L. Fowler, preşedintele companiei "Fowler Communication Inc.", a fost preşedintele Comitetului National al Partidului Democrat din SUA in perioada 1995-1997. Este profesor de ştiinţe politice şi om de afaceri în Carolina de Sud. Are un masterat şi un doctorat la Universitatea din Kentucky. Fowler şi agenţia sa de comunicare au dezvoltat proiecte de relaţii publice la nivel de stat şi de guvern federal pentru diverse grupuri de clienţi, dar şi studii de marketing, publicitate, relaţii publice şi programe de marketing.

Singurii candidaţi pentru preşedinţia SUA sunt actualul preşedinte Barack Obama şi Mitt Romney.

Etichete
Comenteaza