Vânzări în creştere în marile magazine ale Clujului

Vânzări în creştere în marile magazine ale Clujului
Un studiu realizat de către Oxford Economics împreună cu compania de consultanţă imobiliară King Sturge arată că vânzările hipermarketurilor din zona Clujului vor creşte în următorul deceniu cu până la 50%.
Clujul se numără printre oraşele cu cel mai mare potenţial de dezvoltare a afacerilor hipermarketurilor în următorii ani. Studiul realizat de Oxford Economics împreună cu King Sturge arată că până în 2020 vânzările marilor retaileri din zonele Clujului, Iaşiului şi Braşovului vor creşte cu aproximativ 50%. O evoluţie şi mai bună o vor înregistra oraşele Bucureşti, Timişoara şi Piteşti, care sunt considerate “puncte fierbinţi” sub acest aspect pe harta Europei Centrale şi de Est, cu o creştere de aproximativ 60% a vânzărilor. În momentul de faţă, judeţele Cluj, Prahova, Braşov, Timiş şi Constanţa sunt considerate cele mai căutate din ţară de către retaileri. La nivel european, cele mai mari creşteri ale vânzărilor în următorul deceniu sunt aşteptate în perimetrele oraşelor Varşovia (Polonia) şi Burgas (Bulgaria), unde avansul ar putea fi şi de 80%. În Cluj activează mari reţele precum Carrefour, Auchan, Kaufland, Real, Cora, Metro sau Selgros.


Comenteaza