Un startup din Cluj instalează roboți UiPath în companii

Un startup din Cluj instalează roboți UiPath în companii

Future WorkForce (FWF), fondat de foşti corporatişti cu experienţă în IT, care instalează roboţi soft­ware UiPath în companii, are în plan să se extindă pe plan internaţional cu ajutorul unei finanțări de 500.000 de euro. 

Compania, înfiinţată în urmă cu doi ani, are deja câteva zeci de clienţi şi are deja proiecte pe piaţa externă, conform ZF. „O sumă la care ne-am gândit pentru extinderea în afara României este în jurul a 500.000 de euro. Considerăm că este suficient pentru a creşte în Europa de Vest – pe pieţe precum Olanda sau Marea Britanie”, a declarat Mihaela Moisă, cofondator al FWF.

Compania a fost înfiinţată în 2018, însă discuţiile despre înfiinţarea ei au început mai devreme. Aceasta se ocupă cu automatizarea proceselor de business, practic oferim servicii ce susţin businessurile de toate mărimile de la companii mici la companii mari, corporaţii.

Oportunitatea a venit prin UiPath - singurul unicorn românesc, care a deschis şi piaţa din România, apetitul companiilor locale, deoarece în momentul respectiv nu existau foarte multe firme care să ofere servicii de automatizare a proceselor folosind tehnologia RPA. Compania țintește pieţe precum Olanda şi Marea Britanie.

UiPath, companie lider al domeniului Robotic Process Automation (RPA), a anunțat disponibilitatea de a sprijini organizațiile din sectorul public românesc în demersurile de combatere a răspândirii coronavirusului și de gestionare a efectelor crizei.

Aceasta pune la dispoziția spitalelor licențe gratuite și suport tehnic end-to-end pentru a putea folosi platforma de RPA UiPath în activitățile lor de zi cu zi, dar și acces la automatizări deja create. De asemenea, oferta este extinsă și către acele instituții și organizații din sectorul public care gestionează efectele crizei provocate de răspândirea pandemiei de coronavirus.

Măsurile anunțate de către UiPath sunt valabile până pe 30 septembrie, cu posibilitatea de a prelungi termenul pe toată durata pandemiei. UiPath a identificat deja la nivel international puncte fierbinți ale sectorului public unde automatizarea este o soluție rapidă și eficientă.

Printre acestea se numără recepționarea pacienților în unitățile de urgență – prin automatizarea formalităților de înregistrare și facilitarea acordarii de sprijin către categoriile vulnerabile – procesarea nivelului record de cereri electronice pentru acordarea de suport social poate fi automatizată.

100 de programatori din comunitatea RPA au anunțat că vor să contribuie cu timpul și expertiza lor la dezvoltarea de soluții de automatizare pentru organizații de peste tot din lume, inclusiv prin participarea la evenimente de tip hackathon.

Razvan Atim, general manager Eastern Europe la UiPath, a spus: “Suntem alături de instituțiile publice și organizațiile implicate în gestionarea crizei, oferind sprijin și resurse pentru a asigura continuitate operațiunilor critice, precum cele care implică colectarea și procesarea volumelor mari de date, transmiterea informărilor de interes public, eficientizarea procedurilor de screening și testare sau efectuarea neîntârziată a programărilor pacienților.

Nu există un moment mai bun decât acesta să folosim tehnologia disponibilă șă lucreze în favoarea noastră, caștigând timp și viteză în lupta cu aceasta criză globală fără precedent.”

Comenteaza