Românii şi-au mărit bugetul de Black Friday. Bărbaţii cumpără mai mult

Românii şi-au mărit bugetul de Black Friday. Bărbaţii cumpără mai mult
Sumele pe care le alocă românii pentru achiziţia de produse cu ocazia Black Friday (18 noiembrie) s-au majorat în ultimii ani, ca urmare a creşterii nivelului de trai. Un sfert dintre respondenţi vor aloca anul acesta peste 1.000 de lei pentru achiziţia de produse de Black Friday.

Ponderea celor care şi-au bugetat cumpărături de peste 1.000 de lei de Black Friday este mai mare în mediul urban, ajungând la 28%, potrivit unui sondaj realizat de iVox, platformă online de sondare a opiniei publice. 80% dintre români vor să cumpere produse aflate la promoţie, sunt interesaţi de ofertele magazinelor şi urmăresc evoluţia preţurilor pentru produsele dorite. 
 
„Observăm că românii încep să cumpere produse cu o valoare mai mare, pe fondul creşterii nivelului de trai şi a puterii de cumpărare. De Black Friday nu vor face excepţie”, spune Mihai Pătraşcu, CEO al evoMAG. 35% dintre români vor aloca anul acesta cel mult 500 de lei, iar 20% intenţionează să cheltuiască între 500 şi 1.000 de lei. 
 
Bărbaţii sunt dispuşi să aloce sumele cele mai mari, 30% intenţionând să cumpere produse a căror valoare cumulată depăşeşte 1.000 de lei. La polul opus, doar 20% dintre femei sunt dispuse să cheltuiască peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% dintre femei optând pentru cumpărături cu o valoare de sub 500 de lei.
 
Sondajul a fost realizat de iVox pentru evoMAG în intervalul 14 octombrie – 15 octombrie, pe un eşantion de 2.446 de persoane. evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România, cu o cifră de afaceri anuală de 18,5 milioane de euro. 

Comenteaza