Promoţii de 70% în mallurile Clujului

Promoţii de 70% în mallurile Clujului
Magazinele au intrat în sezonul reducerilor cu etichete şi afişe cu scăderi de până la 70% faţă de zilele trecute, înainte de a-şi promova noile colecţii.
Cumpărătorii care au mai dispus de fonduri după cheltuielile cu vacanţele şi cadourile de iarnă au crescut în weekend numărul de vizitatori în căutare de superoferte în malluri, de unde au plecat fie cu pungi de cumpărături, fie dezamăgiţi că nu au regăsit în magazine ofertele de criză anticipate.

Sezonul reducerilor de iarnă ţine în Iulius Mall din 7 până în 16 ianuarie, au anunţat reprezentanţii complexului. Magazinele de haine, încălţăminte, accesoriile şi obiectele de decor afişează în această perioadă reduceri de până la 73%. Il Passo, Sprider, Calliope, Orsay, Terranova, Motor, Nichi, Gentil, Amely, Excess, Jolidon, Laceworld, Skiny, Sephora şi Samsonite au produse cu preţuri diminuate pe etichetă cu până la 70%, iar Champion, până la 73%. Amatorii de shopping la reduceri găsesc la Guess by Marciano, Kenvelo, Wellenstein şi Adam’s by Secuiana produse cu 60% mai ieftine.

La jumătate de preţ au ajuns articole din BATA, Deichmann, Office Shoes, Reebok, ECCO, Guara, Flo&Jo, Steilmann, Bigotti, Mustang, U-MAN, Motivi, Only for You, Accessorize, Meli Melo, Converse, Caramel, Goldenpoint, Z, Picioru’ Gras, Piciul, Splend’Or, Condor, IQ, Leonardo Fashion, Mizar, Veronesse, Valentini Textile şi Tesorino. Nike, Calvin Klein, Miss Sixty&Energie, Siluette şi Clujana practică reduceri de până la 40%, Bossini oferă un produs gratis la unul achiziţionat, iar Professional Shop şi Minus -417, un articol gratis la două cumpărate. Oferte sunt şi în magazinele Adidas, “U” Cluj, Swatch, Mathilde, Dinoland, Picolli Geni, Sabon, Basic, Saphir, Edifice, Diverta, Art Georgies, Principessa, dar şi operatorii de servicii Cinema 7D, Eximtur, Gett’s Color Bar, Inkark Express, Opticris şi Zoomania.

Vitrinele magazinelor din Polus sunt decorate cu afişe care anunţă preţuri diminuate: panourile cu procente anunţă diverse “minusuri”: 20, 30, 50 sau chiar 70%. Magazinul cu produse pentru copii Kiddy Store are preţuri cu 20% mai mici, Mustang anunţă reduceri de până la 50%; la fel şi Aldo, unde botinele de 350 de lei au ajuns acum la 250. La NewYorker, printre stivele de haine şi suporturile de umeraşe cumpărătorii pot găsi produse cu câteva zeci de lei mai ieftine: pulovere de cabane de iarnă cu un “130 de lei” tăiat au acum afişat preţul de 90, iar un cardigan care costa 90 de lei în urmă cu câteva zile a ajuns acum la jumătate de preţ.

Printre cele mai mari reduceri anunţate sunt cele de la Nissa, Jolidon sau Anonymato: minus de până la 70%. Debenhams şi Mango au reduceri de 50%, la fel şi Leonardo, iar la C&A preţurile la hainele de iarnă au ajuns la jumătate. Reduceri sunt şi la Zara, Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius. Dacă la Zara promoţia cu vertij din panoul afişat în vitrină se regăseşte în reduceri de genul sacou 359 de lei ajuns la 259, la alte magazine Inditex ofertele sunt ceva mai accesibile: tricouri de 20 de lei sau cămăşi de 30 de lei. Anul începe şi cu un alt fel de minusuri în Polus: magazinul Koton s-a închis de câteva zile.

Reduceri la reduceri

Vizitatorii ar vedea reducerile şi la preţuri mai accesibile decât cele practicate. “Reducerile acestea mi se par cam triste. Sunt aplicate la tot felul de produse de slabă calitate. Cele pe care aş fi vrut să le iau în decembrie sunt şi acum cam pe la aceleaşi preţuri. Unde e criza?”, remarcă un cumpărător aflat în Iulius Mall. “Hainele mi se par tot scumpe. Eu aş fi zis că reduceri adevărate înseamnă să găseşti un tricou la 15 lei, o fustă la 25 de lei, nu la 50”, e de părere una dintre vizitatoarele din Polus. “Mie îmi place mult perioada asta; sunt reduceri în mai toate magazinele. Am fost în ambele malluri şi mi-am şi luat câte ceva. Cel mai scump produs achiziţionat a fost un ceas, dar nu avea preţul redus”, spune o altă cumpărătoare.


Comenteaza