Parteneriat pentru un centru de diagnoză Apple la Cluj

Parteneriat pentru un centru de diagnoză Apple la Cluj

Un parteneriat între Contakt, retailer de accesorii și tehnologii, și Vox, service provider, se va concretiza la Cluj într-un centru pentru diagnoză și reparare pentru dispozitivele Apple.

Contakt are rol de colector pentru telefoanele iPhone și căștile AirPods, cu centre în complexele Vivo (Cluj), ParkLake (București), Coresi (Brașov), fiind apoi extins la nivel național, în 200 de locații ale sale din București și din 36 de județe.

Procedura include testarea dispozitivului, diagnoza, curățarea și dezinfectarea UV, la care se adaugă transportul la service, în Timișoara. La final, dispozitivul este trimis înapoi în locația de unde acesta a fost ridicat. 

Timpul mediu de remediere a unui defect pentru produsele Apple trimise va fi de 7-10 zile lucrătoare, în funcție de problema întâmpinată. „Dorim să extindem accesul la serviciile noastre și să ajungem la utilizatorii Apple din toată țara”, a declarat Mark Oancea, Business Development Manager în cadrul Vox.

Cele mai frecvente probleme pentru care modelele iPhone ajung în service se numără defecte mecanice, contact cu lichide, dar și probleme la ecran, sunet, încărcare, iar la AirPods, calitatea slabă a sunetului sau conectivitatea slabă cu dispozitivul-sursă.

Contakt a fost fondat la Timișoara de antreprenorii români Darius Petric, Cosmin Preda și Marcel Ioftor și are 530 de angajați la nivel național.

Etichete
Comenteaza