Netflix prosperă în ciuda noii taxe. Câți abonați noi are platforma după ce a introdus plata pentru „partajerea parolei”

Netflix prosperă în ciuda noii taxe. Câți abonați noi are platforma după ce a introdus plata pentru „partajerea parolei”
| Foto: nardi.bk.ru - Depositphotos.com

Netflix a înregistrat mai mulți abonați noi decât estimările analiștilor, în ciuda faptului că acum două luni a introdus o nouă taxă.

O măsură împotriva partajării parolelor a ajutat Netflix să câştige aproape 6 milioane de abonaţi, mai mult decât dublu faţă de previziunile analiştilor şi validând strategia de consolidare a afacerii sale.

După ce a şocat investitorii prin pierderea de abonaţi anul trecut, Netflix a reacţionat prin două măsuri importante: introducerea unei versiuni mai ieftine a serviciului său cu reclame şi încercarea de a limita partajarea parolelor, potrivit Mediafax.

În luna mai, Netflix a luat măsuri în ceea ce priveşte partajarea parolelor în peste 100 de ţări.

Această politică pare să funcţioneze. În cele trei luni până la sfârşitul lunii iunie, Netflix a adăugat 5,9 milioane de abonaţi, cu mult peste aşteptările Wall Street de 2 milioane.

Creşterea vine în ciuda unui curent în online în care oamenii spuneau că vor renunţa complet la abonament.

Totuşi nu toate lucrurile sunt roz pentru Netflix. Veniturile trimestriale ale Netflix au crescut la 8,2 miliarde de dolari, cu 3% mai mult decât în urmă cu un an, dar sub previziunile de 8,3 miliarde de dolari.

Comenteaza