Meta (Facebook) a lansat o aplicație pentru IMM-urile din România

Meta (Facebook) a lansat o aplicație pentru IMM-urile din România
| Foto: joaoserafim - Depositphotos.com

O nouă platformă ce le va permite Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (IMM) să înveţe, să rămână conectate şi să progreseze a fost lansată în România de Meta.

Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis marţi AGERPRES, Programul Meta Boost este un hub de training online, gratuit, ce oferă de la oportunităţi de dezvoltare a competenţelor şi poveşti de succes inspiraţionale, până la mentorat.

Lansarea noii platforme a fost marcată printr-un eveniment oficial, cu paneluri şi workshop-uri despre instrumente digitale pentru IMM-uri, ce s-a desfăşurat, marţi, la Bucureşti.

Vrem să consolidăm prezenţa Meta în România, începând cu un eveniment care extinde sprijinul nostru pentru IMM-uri, mai ales după doi ani dificili. Scopul nostru este să-i ajutăm pe antreprenori să profite la maxim de potenţialul internetului şi al instrumentelor Meta, oferindu-le informaţii utile despre cum să îşi planifice campaniile, să-şi structureze bugetele şi să vină în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor lor, într-un mod care să facă diferenţa" -  Jacob Turowski, director de Politici Publice pentru Europa Centrală şi de Est, în cadrul Meta.

Prin intermediul Meta Boost, IMM-urile au posibilitatea de a-şi utiliza mai bine prezenţa în online şi de a învăţa noi modalităţi pentru îndeplinirea obiectivelor.

„Privind în ansamblu, în România pandemia a dărâmat zidul care exista înainte faţă de încrederea oamenilor în cumpărăturile online. Există o tendinţă din ce în ce mai mare de a susţine brandurile naţionale ce dovedesc că pot să prospere chiar şi în vremuri dificile. Mediul online a devenit principalul canal de comunicare pentru branduri şi consumatori, care au încercat să rămână în contact şi să meargă mai departe. Însă noua normalitate înseamnă adesea pentru întreprinderile mici şi adaptarea modelului de afaceri şi mutarea unei mari părţi a acestuia în online. Acest lucru poate contribui la menţinerea lichidităţilor şi a locurilor de muncă, dar pentru unele companii a fost o misiune dificilă", se arată în comunicatul citat.

Pe termen lung, Meta a anunţat că va implementa o serie de iniţiative pentru a-şi consolida prezenţa în regiunea Europei Centrale şi de Est. Meta Platforms Inc. este firma-mamă reţelei de socializare Facebook.

Comenteaza