Mari operatori telecom, mari lacune la vânzări

Mari operatori telecom, mari lacune la vânzări
Doar unul din patru clienți se declară pe deplin mulțumit de consilierea oferită de consultanții de vânzări ai marilor jucători de pe piața telecom din România.

Deși angajații au fost politicoși în conversație, majoritatea consultanților nu folosesc pronumele de politețe în adresare, iar 87% nu i-au mulțumit clientului nici macăr o dată pe parcursul discuției, conform unei analize a efectuate echipei VBS - Business Solutions. Doar în jumătate din cazuri întâmpinarea s-a făcut prompt, în mai puțin de trei minute de la intrarea în magazin.
 
Consultanții au menționat beneficiile ofertei prezentate în proporție de 70%, iar cele legate de portare în jumătate din interacțiuni, dar procentul celor care au vorbit de superioritatea pachetelor și serviciilor oferite față de alte companii concurente nu s-a ridicat nici măcar la 15%.
 
45% din consultanți nu au adresat suficiente întrebări de identificare a nevoilor și doar unul din opt a menționat clientului că este așteptat să revină pentru încheierea unui contract de voce și date. Conform analizei, clienţii sub acoperire au fost determinați într-un procent de doar 37% să încheie un abonament, raportându-se strict la interacțiunea din magazinele telecom analizate.
 
„Marile companii de pe piața telecom nu au înțeles că doar expunerea unor pachete atractive și oferirea de smartphonuri sau tablete gratuite la abonament nu transformă automat clienții potențiali în clienți câștigați”, susţine Cosmina Meseşan, specialist în Mystery Shopping la VBS.

Comenteaza