Fan Courier a desemnat managerul care va concretiza hubul de la Cluj

Fan Courier a desemnat managerul care va concretiza hubul de la Cluj

Adrian Mihai este noul director general al celui mai mare operator național de curierat căruia îi va reveni misiunea de a pune în practică noul centru regional programat la Cluj-Napoca.  

Acționarii companiei și echipa de top management au decis ca Adrian Mihai, unul dintre fondatorii companiei, să preia și atribuțiile de director general executiv, ca parte a procesului de simplificare a procedurilor de management și decizionale.

Felix Pătrășcanu și Neculai Mihai, ceilalți doi fondatori, vor continua să se implice în activitatea curentă a companiei și în planurile strategice care vizează dezvoltarea Fan Courier și consolidarea poziției pe lider pe piața de profil.

”Mi-am asumat rolul de CEO pentru că, în aceste timpuri interesante pe care le trăim, avem nevoie să creăm un cadru în care să luăm decizii mult mai rapid și să rămânem focusați pe obiectivele pe care le avem. Chiar dacă sunt implicat în dezvoltarea companiei de 23 de ani, noul rol este o provocare. Investim constant pentru a fi cât mai folositori, iar în acest demers mă bazez pe echipa pe care am construit-o”, a declarat Adrian Mihai.

”Am reușit să depășim miliardul de lei în 2020. Intrăm într-o nouă etapă, dăm o nouă pagină a dezvoltării și ne-am gândit că ar fi bine să avem un CEO. N-a fost ușor, credeam că trebuie să aducem pe cineva din exterior, care ar fi avut nevoie de timp pentru acomodare, pentru a înțelege businessul și, de fiecare dată, credeam că nu va găsi soluții deosebite pentru a dezvolta compania.

Ne-am gândit că cel mai bine ar fi să alegem un CEO din top management. Asta nu înseamnă că noi, ceilalți doi acționari, ne vom retrage. Rămânem în companie, doar că ne dorim ca toate deciziile să treacă pe la o singură persoană și să simplificăm procesul de management, să introducem o suplețe mai mare la nivel operațional”, a explicat Neculai Mihai.

Fan Courier, companie antreprenorială integral românească, a depășit în 2020 pragul de 1 miliard de lei cifră de afaceri, cu 28% mai mare decât în anul anterior, ca efect al creșterii activității generate de pandemie. Pentru 2021, compania ia în calcul două scenarii de consolidare a poziției în piață, dar și un volum de investiții de peste 20 de milioane de euro, incluzând și finalizarea hubului de la Cluj-Napoca, pentru care a obținut recent autorizația de construcție.

”Fan Courier a avut o dezvoltare extraordinară în urma efortului susținut al echipei, care a crescut alături de noi, acționarii, de-a lungul timpului. Noul CEO va face legătura între deciziile acționarilor și echipă, va asigura această suplețe dorită la nivel de management”, a declarat Felix Pătrășcanu. Operatorul deservește 55.000 de clienți, cu ajutorul a 7.300 de angajati și colaboratori și a unei flote auto de 4.400 de autovehicule.

Cel mai mare operator de curierat din România a programat investiții de 20 de milioane de euro anul acesta, dintre care o parte consistentă va merge la Cluj. Acesta urmează să fie dat în funcţiune până la finalul anului. Investiţia în noul hub este estimată la 7 milioane de euro.

”Filiala din Cluj-Napoca este una dintre cele mai mari, iar lipsa infrastructurii ne-a pus în dificultate în privința calității livrărilor. A trebuit să ne mutăm un an în afara orașului, unde am adus angajați mai greu, au crescut timpii de livrare, dar odată cu obținerea autorizației de construire considerăm că lucrurile se vor așeza”, au transmis reprezentanții companiei. Principalii săi concurenții la nivel național sunt Urgent Cargus, DHL, TNT Express și UPS România. 

Comenteaza