Din Transilvania la Viena, doar pe autostradă. Se fac ultimii kilometri din Sibiu-Nădlac

Din Transilvania la Viena, doar pe autostradă. Se fac ultimii kilometri din Sibiu-Nădlac
| Foto: zf.ro

Contractul pentru proiectarea lucrărilor a fost câștigat de trei firme asociate din România și una din Bosnia Herțegovina.

Asocierea Spedition UMB, Tehnostrade şi Sa & Pe Construction, alături de compania Euro Asfalt din Bosnia Herțegovina au câştigat contractul pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor pe autostrada Lugoj-Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, Secţiunea E şi finalizare Secţiunea D, în valoare de 1.826.845.634,11 Lei fără TVA.

"Finanţarea este asigurată prin PNRR. Durata contractului este de 45 de luni, din care 11 luni perioada de proiectare şi 34 de luni perioada de execuţie a lucrărilor. Perioada de garanţie a lucrărilor este de 10 ani.

Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E în contextul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului.

Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire", se arată în anunţul de pe site-ul CNADNR.

Spedition UMB a câștigat în trecut și contracte pentru realizarea unor tronsoane din Braşov - Târgu-Mureş - Cluj - Oradea, în timp ce SA & Pe Construct a câştigat, printre altele, contractul pentru tronsonul 3 din drumul expres Craiova - Piteşti (proiect în valoare de 670,7 mil. lei), dar şi pe cel pentru autostrada de centură Bucureşti (în valoare de 312,6 mil. lei), conform zf.ro.

Comenteaza