De’Longhi: “Modelul de succes de la Cluj va fi replicat în Bihor”

De’Longhi: “Modelul de succes de la Cluj va fi replicat în Bihor”
Angajații de la Jasz Plaszt se vor reprofila în România pe producția de electrocasnice

Concernul italian De’Longhi se va baza pe experiența dobândită la fabrica din comuna clujeană Jucu pentru noua sa unitate de lângă Salonta.  

De'Longhi va achiziţiona o nouă fabrică în România, unde va angaja 500 de oameni, în localitatea Mădăras, a confirmat conducerea companiei. Platforma industrială are 25.000 mp, iar o parte dintre echipamentele existente vor fi folosite în viitoarea activitate de producţie.

"Tranzacţia este menită să sprijine creşterea organică urmărită de grup pentru principalele pieţe, în concordanţă cu strategia de reducere a timpului de producţie şi livrare a produselor companiei, menţinând acelaşi nivel ridicat de calitate şi control al producţiei.

În această nouă locaţie, compania va angaja peste 500 de persoane şi, având la bază experienţa de succes a fabricii din Cluj, va consolida prezenţa grupului în regiune", se menţionează în comunicatul De’Longhi. Acum, în parcul industrial Tetarom III din judeţul Cluj, De’Longhi produce espressoare şi blendere. Compania este evaluată la 260 milioane euro în topul celoe mai valoroase companii din România, realizat de ZF.

Fabrica din Cluj a ajuns cea mai mare din lume pentru grup, depăşind în 2018 unitatea de producţie din China. Concernul italian a preluat fabrica Jasz Plaszt din Bihor. 90% dintre viitorii salariați ar urma să fie preluați de la Jasz Plaszt.

De’Longhi a intrat cu producția în România odată cu preluarea halelor Nokia din Tetarom III. Aici s-a angajat să realizeze o investiţie de 32 de milioane de euro, beneficiind de un ajutor de stat din România de 12,5 milioane de euro.

O parte dintre angajaţii Nokia au fost preluaţi de italieni. Grupul din Treviso activează pe piață prin două divizii, de echipamente de uz casnic şi profesionale, cu mărcile De'Longhi, Braun, Kenwood, Ariete, Simac, Climaveneta. Italienii au achiziţionat brandul Braun de la Procter & Gamble, pentru 140 milioane euro.

Comenteaza