Clujul, printre judeţele cu cele mai multe comenzi online. Care au fost cele mai căutate produse

Clujul, printre judeţele cu cele mai multe comenzi online. Care au fost cele mai căutate produse
Media numărului de comenzi online plasate, pe lună, de un client pe fashiondays.ro a crescut cu 9% în perioada ianuarie – octombrie 2017 faţă de perioada similară din anul precedent.

Asta arată o analiză a obiceiurilor de cumpărare ale clienţilor transmisă de companie.

La nivel regional, în primele zece luni ale anului, un client din România şi Ungaria a plasat, în medie, patru comenzi, în timp ce un client din Bulgaria a plasat aproximativ 4,5 comenzi. O comandă a inclus peste două produse în fiecare dintre cele trei ţări în care este prezentă compania, astfel: în România - 2,21, în Bulgaria - 2,06, iar în Ungaria - 2,29 de produse per comandă.

Aplicaţia a fost intens utilizată pentru achiziţii în toate cele trei ţări, cea mai mare rată de utilizare fiind înregistrată tot în România - peste 50%, în perioada ianuarie - octombrie 2017.

În România, o comandă plasată pe website a inclus, în medie, 53% produse pentru femei, 32% pentru bărbaţi, în timp ce 15% reprezintă obiecte pentru copii. Cea mai mare creştere a fost înregistrată de produsele pentru copii, a căror pondere a crescut cu peste 15%, în primele zece luni ale anului în curs, faţă de perioada similară din 2016.

În Bulgaria, ponderea produselor pentru copii în totalul achiziţiilor a crescut cu peste 26%, iar în Ungaria cu aproape 22%.

În continuare, ca în România, în Bulgaria şi Ungaria, produsele pentru femei sunt cele mai comandate, reprezentând, procentual, 60%, respectiv 62% din totalul produselor cumpărate de pe site-ul companiei în fiecare ţară.

Cele mai multe comenzi au fost plasate de clienţii din Bucureşti, fiind urmaţi de cei din Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi şi Timiş. Sofia, capitala Bulgariei, se află pe locul al şaptelea într-un clasament al numărului de achiziţii realizate la nivelul grupului, de la lansarea sezonului toamnă/iarnă 2017.

 

Comenteaza