Call center bancar, deschis la Cluj pentru a face față amânărilor ratelor

Call center bancar, deschis la Cluj pentru a face față amânărilor ratelor

Banca Comercială Română (BCR) a dat în folosință un contact center la Cluj-Napoca în scopul de a procesa numărul mare de amânări la plată a ratelor bancare.

BCR a raportat 34.459 de amânări de plată din 38.525 de cereri depuse de persoanele fizice, conform ZF. Din cererile primite 36.041 au fost eligibile. 62% dintre clienţi au optat pentru soluţia de amânare BCR, de trei luni.

30.000 de clienţi persoane fizice ai BCR cu probleme la plata creditelor au fost apelaţi telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliaţi asupra opţiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluţiile BCR sau cele disponibile prin ordonanță de urgență a guvernului, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educaţie financiară.

Prin intermediul fluxului special disponibil în magazinul aplicaţiei George, 2.100 de amânări la plată a ratelor au fost operate de clienţi, în timp ce contact center-ul băncii a preluat automat 1.584 de amânări la plată a ratelor. Un nou centru regional de contact center BCR a devenit operaţional la Oradea, iar alte trei centre regionale sunt funcţionale, din 5 mai, în Iaşi, Timişoara şi Cluj-Napoca.

În prezent sunt funcţionale 410 sucursale, împreună cu cea din Burdujeni din Suceava, care a fost redeschisă, iar 19 sucursale sunt închise, ele aflându-se în mall-uri, centre comerciale sau clădiri de birouri, a căror activitate este suspendată. Principalii săi concurenți din România sunt Banca Transilvania și BRD-GSG.

 

Comenteaza