Logo-ul României, criticat de la Cluj
- Scris de Ovidiu Cornea
- 24 Aug 2010, 00:22
- Economie
- Ascultă știrea
 
                                                                    DISTRIBUIE
                                                        
                                Logo-ul brandului de ţară al României, frunza, şi sloganul “Explore the Carpathian Garden” nu sunt elemente specifice doar României, subliniază, într-o analiză a brandului de ţară, Bogdan Brânzaş, directorul companiei clujene de consultanţă cu acelaşi nume. “Brandul turistic al României este deocamdată un semn grafic, un logo şi doar o potenţială identitate de brand”, specifică analiza Brânzaş. 
Aceasta face trimiteri la simboluri utilizate de alte ţări, precum cangurul în Australia, şi la corelarea brandului de ţară al României cu infrastructura şi serviciile disponibile în turism pe plan intern. Specialistul clujean a precizat că nu a participat la licitaţia organizată de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului.
                                    
                                    
                                                            
                                                                                                                                    Aceasta face trimiteri la simboluri utilizate de alte ţări, precum cangurul în Australia, şi la corelarea brandului de ţară al României cu infrastructura şi serviciile disponibile în turism pe plan intern. Specialistul clujean a precizat că nu a participat la licitaţia organizată de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului.
DISTRIBUIE
                                                        
                            
                            Comenteaza
                                
                                
                            


 
                        
                        
                        
                      