Matei Miko: “Balul Operei 2013, una dintre cele mai reuşite ediţii”

Matei Miko: “Balul Operei 2013, una dintre cele mai reuşite ediţii”
Ediţia a XVIII-a a Balului Operei care a avut loc, sâmbătă şi duminică, la Opera Naţională Română este considerată de organizatori ca fiind una dintre cele mai reuşite ediţii ale evenimentului.

Totodată, organizatorii, Asociaţia Pro Culturală Pro Transilvania, prin vocea lui Matei Miko, producătorului Balului, cer sprijinul autorităţilor, dar şi cel al firmelor din Cluj pentru organizarea evenimentului şi în anii următori.

"A fost o ediţie foarte reuşită, ambele zile au avut moment de mare intensitate şi foarte frumoase. Ca organizator al tuturor celor XVIII-a ediţii, aceasta a fost una dintre ediţiile cele mai reuşite ale balului şi chiar dacă vremurile au făcut să avem o susţinere material neproporţională cu dimensiunea artistică pe care am vrut să o realizăm am încercat să iasă un spectacol de mare calitate", a declarat Matei Miko. El s-a referit şi la bugetul de care a avut parte Balul Operei. "Din păcate, nu se pot organiza evenimente importante fără un buget important. Totul are un cost şi acum după bal am bucuria pe care mi-au transmis-o cei prezenţi la bal şi la Gala Laureaţilor că a fost un eveniment deosebit, dar şi tristeţea că nu am avut susţinerea materială pe care ar fi trebuit să o aibă un eveniment de o asemenea amplaore. Balul este un eveniment european, iar noi dacă dorim să devenim capitală cultură, clar este unul dintre evenimentele care se înscriu în cerinţe. Le mulţumim tuturor partenerilor şi dorim să adresăm rugămintea autorităţilor locale şi firmelor importante locale să înţeleagă că fără susţinere materială un asemenea eveniment complex nu poate avea loc. Mulţumim publicului pentru trăirile pe care am văzut că le-au avut şi care au fost însă o dovadă a faptului că evenimentul a fost pe placul lor", a precizat Matei Miko.

Parteneri la „Balului Operei" ediţia a XVIII-a au fost: Primăria Cluj-Napoca, Consiliul Judeţean Cluj, Opera Naţională Română, Oscar Downstream, Petrom, BCR, Tetarom, Remarul 16 Februarie, TFG Transferoviar Group, Terapia Ranbaxy, Qual Media, Janis Group, Autoworld Cluj-Napoca, AutoVenetia, Farmec, Electrica, Iulius Mall, Eximtur, Elit, Florăria Kara, Unicredit Ţiriac bank, Grand Hotel Italia, Premier Palace, Onix Hotel, Grand Hotel Napoca, Opera Plaza, Vodafone, World Class, Emerson, Oncos, Amprenta, Sabion, EximAsig, PMA Invest, ACI, TNT, Dorina Palace, Domeniile Boieru, Jack Daniels, Cointreau, Evian, Finlandia, Highland Park, Bristot, Angelli, Daniel Taxi, Foarfeca de Aur, Ileta, Cgrid, Holver, Aquina. De asemenea, partenerii media ai evenimentului au fost: Realitatea TV, Realitatea TV Cluj, TVR, Look TV, TV Net, România TV Italia, Fashion TV, Radio Impuls, Radio România Cluj, Realitatea FM, Q Magazin, România Liberă, Făclia, ZIUA de CLUJ, Monitorul de Cluj, Szabaadsag, Kronika, Oraşul, ziuadecj.ro, ftr.ro, citynews.ro, monitorulcj.ro, ştiridecluj.ro, revista Shine.

Aranjamentele florare au fost asigurate de florăria Kara, iar de partea culinară s-a ocupat Janis Group.

Comenteaza