Steaua fără nume. Sala Polivalentă își caută o denumire comercială

Steaua fără nume. Sala Polivalentă își caută o denumire comercială
Sala Polivalentă va organiza o licitație pentru a da un nume comercial arenei.

Sala Polivalentă își caută un nume comercial, care ar urma să fie stabilit prin licitație. Directorul general al SC Sala Polivalentă SA, Ionuț Rusu, a prezentat marți, în fața Consiliul Local, cu o informare în care explică motivele pentru care consideră că licitația este necesară. Rusu a dat exemple ale altor arene: stadionul din Munchen se numește Allianz Arena, iar cel din Udine, Italia, este Dacia Arena; chiar și în România avem un patinoar privat care poartă numele unei companii de telefonie mobilă.

"Considerăm că suntem la rândul nostru un obiectiv atractiv. De la înfiinţare, în 2014, Sala Polivalentă s-a impus ca o gazdă de calitate pentru toate tipurile de evenimente: sportive, muzicale, de business. Aici au bătut recorduri de asistenţă echipele naţionale de handbal şi baschet feminin, aici au fost aplaudaţi cei mai buni jucători de tenis ai ţării, aici au concertat Julio Iglesias, Jose Carerras, James Blunt, Jean Michel Jarre, Lara Fabian, Modern Talking și mulți alții, aici au loc an de an show-uri spectaculoase la Untold. Să nu uităm, Sala Polivalentă a găzduit un Campionat European de gimnastică artistică de înaltă ţinută şi se pregăteşte să primească cea mai importantă competiţie organizată vreodată de România, Eurobasket 2017, Campionatul European de baschet masculin", a arătat Ionuț Rusu, în prezentare.

Sala va purta numele nou în toate comunicările oficiale, pe website şi pe pagina de Facebook, iar societatea care va câștiga licitația va beneficia de spații de publicitate pe parchet, în interiorul și în exteriorul sălii.

Iată informarea semnată de Ionuț Rusu, în ședința de marți a Consiliului Local:

"Conducerea SC Sala Polivalentă SA şi-a propus să găsească un nume pentru arena care a organizat cele mai importante evenimente sportive din istoria Clujului. Este vorba despre o denumire comercială. Dorim să ataşăm renumelui câștigat de sală un brand de succes, cu scopul comun de a susţine şi promova sportul.

În întreaga lume, există această practică de se realiza promovarea unor societăți sau a unei mărci prin achiziţionarea dreptului de a numi o arenă sau un eveniment, pentru o perioadă definită de timp. Aţi auzit cu toţii de Allianz Arena, unde joacă Bayern Munchen, sau poate de Dacia Arena, stadionul pe care evoluează formaţia italiană de fotbal Udinese. În Canada, Germania, Australia sau Statele Unite sunt zeci de arene cu nume sponsorizat. În România, această practică a pătruns de curând. La finalul anului trecut s-a deschis patinoarul construit de omul de afaceri Ion Ţiriac. Numele acestuia este Telekom Arena.

Considerăm că suntem la rândul nostru un obiectiv atractiv. De la înfiinţare, în 2014, Sala Polivalentă s-a impus ca o gazdă de calitate pentru toate tipurile de evenimente: sportive, muzicale, de business. Aici au bătut recorduri de asistenţă echipele naţionale de handbal şi baschet feminin, aici au fost aplaudaţi cei mai buni jucători de tenis ai ţării, aici au concertat Julio Iglesias, Jose Carerras, James Blunt, Jean Michel Jarre, Lara Fabian, Modern Talking și mulți alții, aici au loc an de an show-uri spectaculoase la Untold. Să nu uităm, Sala Polivalentă a găzduit un Campionat European de gimnastică artistică de înaltă ţinută şi se pregăteşte să primească cea mai importantă competiţie organizată vreodată de România, Eurobasket 2017, Campionatul European de baschet masculin.

Licitaţia de naming se adresează tuturor companiilor de succes din ţară şi din afara ei. Ne dorim ca procedura să fie una extrem de transparentă, pentru că şi acest aspect ţine tot de imaginea pe care am reușit să o creăm în jurul arenei.

Sala va purta numele nou în toate comunicările oficiale, pe website-ul propriu şi pe pagina de Facebook. Partenerul va primi, la pachet, spaţii de publicitate în interiorul, dar şi în exteriorul sălii. Sigla sa va putea fi aplicată pe parchetul sălii, într-un loc vizibil pentru toate transmisiunile sportive TV".

Consilierul local PSD a intervenit, întrebând cum va decurge licitația și dacă există un preț de pornire. Ionuț Rusu a răspuns că va exista o licitație cu strigare și că întreaga procedură va fi extrem de transparentă.

”Eu aș avea un amendament. Numele final să fie aprobat de Consiliul Local. Să avem un drept de veto. Consiliul Local să aibă ultimul cuvânt în legătură cu numele, care să fie de nivelul renumelui Clujului”, a spus și primarul Emil Boc.

 

Comenteaza