Încă o bandă la ieşirea din Cluj-Napoca spre Floreşti. Propunerea Consiliului Judeţean

Încă o bandă la ieşirea din Cluj-Napoca spre Floreşti. Propunerea Consiliului Judeţean

Consiliul Judeţean (CJ) lucrează la decongestionarea traficului auto de la ieşirea din Cluj-Napoca spre Floreşti, această porţiune a Drumului Național nr. 1 fiind cea mai aglomerată din ţară, cu un vârf de 74.258 vehicule pe zi, mult peste media autostrăzilor din România.

 

 

"Lucrăm intens pentru a putea vedea în ce măsură putem retrage, pe partea dreaptă a sensului de mers, unde avem terenul Muzeului Apei Leonida Truţă, aflat sub autoritatea CJ, pentru a crea o bandă auto suplimentară pentru ieşirea din oraş şi până în Floreşti, fără a afecta rezerva de apă a Clujului. Este o informaţie în premieră, însă nu vreau să spun mai multe, pentru că este un proiect la care acum lucrăm", a declarat președintele CJ, Alin Tişe, în cadrul matinalului Realitatea FM Cluj. 

Vârf de 74.258 de maşini 

Măsurătorile efectuate pentru Planul de Mobilitate Urbană Durabilă a Clujului au arătat că cifra medie pentru zilele lucrătoare este pentru acest tronson de drum de 58.660 de maşini, în timp ce în cazul celei mai aglomerate artere de intrare în București, dinspre Otopeni, media zilnică de mașini pentru zilele lucrătoare este de 54.135.

Conform măsurătorilor efectuate de către Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca în 13 noiembrie 2015, s-a înregistrat un vârf de 74.258 de vehicule pe acest tronson, cifră superioară oricărei valori înregistrate anterior pe tronsoanele de drumuri naționale și autostrăzi din România.

Accesul spre Spitalul Regional de Urgenţă, tot din DN1 

Drumul va deveni şi mai aglomerat odată cu deschiderea Spitalului Regional de Urgenţă, care va avea cel puţin o intrare/ieşire din DN1 Cluj-Napoca - Floreşti.  Accesul către noul spital ar urma să se facă prin trei artere: din DN1, unul dinspre complexul comercial Metro, pe un drum median nou, și din centura de sud a Floreștiului. Accesul pe de DN1 are două variante: fie o girație suspendată, în dreptul intrării către magazinul Metro, fie un pod de-a lungul DN1, pe o lungime de 300 m. Mai multe detalii, AICI! 

Comenteaza