FRF negociază cu unul din sponsorii unei echipe clujene pentru ca firma să devină sponsor tehnic al echipei naţionale

FRF negociază cu unul din sponsorii unei echipe clujene pentru ca firma să devină sponsor tehnic al echipei naţionale
Conducerea Federaţiei Române de Fotbal (FRF) negociază cu reprezentanţii companiei spaniole de echipament sportiv Joma pentru ca aceasta să devină noul sponsor tehnic al echipei naţionale, au declarat surse de la Casa Fotbalului.

Contactat de Mediafax, managerul general al Joma România, Teodor Luca, a confirmat negocierile, precizând însă că sunt discuţii de principiu: "Noi avem mai multe negocieri de contracte în desfăşurare. Am fi bucuroşi să fie aşa, dar încă nu se poate spune nimic despre aceste lucruri. Şi dacă ar fi ceva, orice contract până la semnarea lui şi după este confidenţial. Dar nu ştiu de unde sunt zvonurile astea. Noi îmbrăcăm de cinci ani echipa naţională, dar de minifotbal. Ar fi o veste bună dacă am fi aleşi, dar nu ştiu încă nimic. Eu sunt un visător, dar până la a ajunge departe mai este mult. Deocamdată nu am făcut nimic, sunt doar discuţii de principiu, dar asta este altceva".

Luca a caracterizat relaţia cu preşedintele FRF Răzvan Burleanu ca fiind una bazată pe respect, Joma fiind de cinci ani sponsor tehnic al echipei naţionale de minifotbal, de pe vremea când actualul şef de la Casa Fotbalului conducea federaţia naţională de specialitate. "Totdeauna ne-am respectat pentru ceea ce facem. Peste tot, cu cine am lucrat, oamenii au fost mulţumiţi de munca pe care am depus-o. Şi atunci am făcut paşi împreună", a declarat managerul general al Joma România.

Răzvan Burleanu a condus Federaţia Română de Minifotbal şi Federaţia Europeană de Minifotbal în perioada de dinainte de alegerile câştigate la 5 martie 2014, la preşedinţia FRF.

Compania spaniolă este sponsor al mai multor echipe naţionale, Honduras, Nicaragua, Trinidad Tobago, Kenya, Kîrgîstan, Uzbekistan şi Bangladesh, în Europa doar selecţionata Bulgariei având un contract cu Joma. "Joma este prezentă la Campionatele Mondiale la fiecare patru ani, dar din Europa singura naţională este a Bulgariei. Strategia Joma a fost alta, sponsorizează comitetele olimpice, pentru că mai presus de campionatele europene şi mondiale există Jocurile Olimpice", a explicat Luca.

În Liga I, Joma furnizează echipament sportiv pentru CFR Cluj, Gaz Metan Mediaş, ASA Târgu Mureş şi CSU Craiova.

 

Comenteaza