POVESTE DE SUCCES – ULMA Packaging 

POVESTE DE SUCCES – ULMA Packaging 
POVESTE DE SUCCES – ULMA Packaging 
POVESTE DE SUCCES – ULMA Packaging 
POVESTE DE SUCCES – ULMA Packaging 
POVESTE DE SUCCES – ULMA Packaging 

Interviu cu directorul general al companiei

Pentru cei care nu vă cunosc, ce faceți la ULMA Packaging?

În ULMA Packaging, proiectăm și dezvoltăm linii de ambalare complexe ce se pretează îndeosebi industriilor: alimentare, farmaceutice, medicale, și unei game variate de produse ce necesită o ambalare la standarde înalte.

ULMA Packaging, oferă soluții inovative pentru echipamente de ambalat și sisteme având ca obiectiv principal oferirea de valoare adăugată clienților săi.

ULMA Packaging se concentrează pe o gamă largă de piețe adresându-se prin intermediul celor șapte Linii de Produs: Flow Pack, Termoformare, Traysealing, Vertical, Shrink, Stretch Film și Sleeve Wrapping.

ULMA Packaging este singura companie din domeniu aptă să ofere o gamă atât de variată de soluții de ambalat într-o manieră complementară sau alternativă, furnizând servicii singulare și personalizate, cu aplicații inovatoare, adaptate nevoilor clienților.

Care este istoria ULMA Packaging România? Care a fost evoluția de-a lungul anilor?

În perioada 2004-2005, ULMA Packaging era în căutarea unei locații noi în EU de unde să poată susține creșterile viitoare ale activității. România, era în perioada pre-aderării la UE, iar Cluj-Napoca prezenta o serie de avantaje ca și alegere, cum ar fi: centru urban important în zona de Centru, Nord-Vest a României, apropierea de graniță, apropierea de un aeroport internațional, centru universitar, prezența unor puternice locații industriale anterioare, și nu in ultimul rând: prezența la nivel local a unei alte filiale de producție a unei întreprinderi cu origini în Țara Bascilor, locația unde se regăsește și headquarters-ul ULMA Packaging în Spania.

Activitatea a început în anul 2006 cu focus în primul rând pe: achiziția, depozitarea și distribuția de materiale de prelucrări mecanice de pe plan local și activitatea de proiectare mecanică.

În următorii ani se adaugă activitățile de montaj și de fabricare a elementelor de confecții metalice din inox, iar în 2011 se mută într-o nouă locație din Apahida. Valoarea adăugată crește de la un an la altul și de asemenea, complexitatea produsului necesită un nivel ridicat de know-how, care determină creșterea numărului de angajați, mașini și utilaje.

În 2013 se adaugă o nouă activitate productivă: prelucrarea cu mașini de frezat CNC și mașini convenționale, unde se produc atât serii unitare cât și serii medii,  programul și capacitățile de lucru extinzându-se la 3 schimburi.

Datorită dezvoltării fabricii și a produselor, în 2018 se deschide o nouă hală de producție, astfel că spațiile industriale ale ULMA Packaging ocupă 10.000 m2 care permite desfășurarea activității unui colectiv de peste 150 de persoane și a unei afaceri de peste 20 M Euro, la nivel local, ceea ce înseamnă că este cel mai mare centru de producție în afara headquarters-ului din cadrul grupului.

Care a fost experiența ta personală în acești ani? Care a fost călătoria ta?

La nivel profesional, ULMA permite dezvoltarea tinerilor și a celor interesați de aprofundarea abilităților tehice cu precădere. Dezvoltarea abilităților de soft skills este susținută de către companie în mod continuu prin formările oferite, iar acolo unde angajații dau dovadă de proactivitate, li se oferă posibilitatea de evoluție în carieră pe diferite paliere de responsabilitate și interes, în funcție de interesele fiecăruia. 

Din punct de vedere personal, am avut ocazia ca la finalizarea studiilor post-universitare sa ma angajez in ULMA , in cadrul echipei de aprovizionare. La scurt timp de la angajare mi se ofera posibilitatea de a conduce si coordona atelierul de montaj, unde am avut ocazia de a intra in contact cu toate domeniile de activitate si angajatii companiei. Astfel provocarile si oprtunitatile de a invata si pune in practica au fost permanente, fapt ce m-a motivat in mod continuu; totodata prin sustinerea continua a companiei in a mi se oferi stagii de pregatire atat in Spania cat si in tara pe mai multe teme de interes , mi-au permis o evolutie profesional-personala ce progresiv mi-a sustinut evolutia carierei, astfel in urmatorii 5 ani de zile fac trecerea sucesiva in pozitiile de director productie si ulterior pozitia ocupata actualmente, cea de director general fabrica.

Ce ați evidenția despre ULMA Packaging ca angajator? Ai spune că este o companie în care îți poți dezvolta cariera profesională?

Ca și angajator la nivel local, ULMA are o abordare permanent deschisă înspre evoluția profesională și personală a angajaților săi, oferind o paletă largă de oportunități de a învăța, de a participa în diverse echipe de îmbunătățire continuă și de a încerca soluționarea în mod inovativ a diferitelor provocări și proiecte ce apar. Acest lucru nu poate decât să motiveze și ambiționeze persoanele ce doresc să facă parte dintr-un asemenea colectiv, dinamic, deschis și întotdeauna axat pe moduri noi de a îmbunătăți standardele și limitele existente.

Care sunt profilurile profesionale de care crezi că veți avea nevoie in companie peste câțiva ani? 

În această călătorie avem nevoie să se alăture echipei persoane dinamice, care doresc să își aducă contribuția în cadrul unui proiect de lungă durată cu strategie clară de dezvoltare a complexității activităților curente și încorporare de valoare adaugată prin care să atingă așteptările beneficiarilor echipamentelor ULMA. 

Astfel, persoane cu o înclinație și formare tehnică, industrială se vor regăsi mereu în ULMA. Totodată, este nevoie de susținerea angajaților cu abilități și interes într-o gamă largă de activități de profil variat, ce includ personalul TESA specific unei fabrici de producție.

Ce i-ai spune cuiva care își caută un loc de muncă? De ce ULMA?

La ULMA fiecare persoană își poate găsi locul și rolul în dezvoltarea companiei, pentru că aici găsește sprijinul necesar pentru a acumula noi cunoștințe și abilități, pentru a se dezvolta pe sine și pentru a-și atinge potențialul.

Interviu sustinut cu dl. Suciu Marius-Cristian, director general al Ulma Packaging.

Comenteaza