Jurnalul unei altfel de campanii (publicitate electorală)

Jurnalul unei altfel de campanii (publicitate electorală)
"Jurnalul meu de campanie este un alt mod de a mă apropia de cei care nu mă cunosc încă. El nu înlocuieşte însă contactul direct cu oamenii din Colegiul 4, ale căror probleme le aflu în mod nemijlocit la întâlnirile din cartiere..." - Popa Irimie

Ziua a 7-a: Este deja joi, e dimineaţă. Sunt pe strada Horea. Cât de repede a trecut timpul !! S-a scurs o săptămână de campanie! Mă opreşte pe stradă un domn; este din Dâmbu Rotund. Mă întreabă cu un fel de reţinere: "Domnul Popa?", iar eu îi răspund afirmativ. "Dacă puteţi, vă rog să faceţi ceva să nu mai plece românii în străinatate", îmi spune el. Din vorbă în vorbă, aflu că are două fete. Au terminat medicina la Cluj. Sunt plecate în Franţa, au acolo salarii bune şi bineînţeles că şi-au dus şi familiile acolo. În total şapte din familia omului nostru.  Îl întreb: "Dar de ce au plecat?". Îmi spune că nu mai rezistau cu cheltuielile şi  salariile astea mici.... I-am spus că nu îi voi face decât o singură promisiune: că nu voi susţine niciodată măsuri îndreptate împotriva poporului meu.

Am plecat tulburat: şapte români, patru adulţi şi trei copii! Toţi tineri! Clujeanul meu suferea după o parte din familia sa care plecase departe. Îi era dor, dar înţelegea că fetele lui nu se puteau realiza aici. ...Mai merg eu pe stradă, intru la ceainărie şi aştept un coleg. Sunt contabil, deci mă pun să calculez. Două fete, medicina, facultate scumpă din punct de vedere al costului unui student şcolarizat...

Mă gândesc cât a pierdut comunitatea prin faptul că ele au fost şcolarizate aici şi crează plusvaloare acolo. Stai că am uitat de soţii lor, unul inginer, unul medic, complicat... Statul a cheltuit mult! Am uitat copiii!!! Cu cei mici nu am cheltuit, dar vom pierde prin faptul ca mâine nu îi avem! Complicat... Știu însă un lucru: în situaţia asta toată lumea pierde! România îşi pierde oamenii de valoare, omul nostru şi-a pierdut liniştea, fetele şi  familiile lor duc dorul de ţară! În statistici stăm însă mai bine, cu patru persoane care nu trebuie să fie chipurile "asistate" şi doi copii cu care nu se mai cheltuiesc bani... nu este nevoie - o vor face alţii!
Ne pleacă oamenii, dar cui îi pasă??? Cred că este timpul să ne trezim!

Campania pe care am început-o şi pe care vreau să o derulez în continuare pană la alegerile din 9 decembrie, îmi doresc sa fie o altfel de campanie, făcută cu suflet, cât se poate de sinceră şi de deschisă. Aş vrea ca ceea ce fac în campania mea pentru alegerile parlamentare în Colegiul 4 Cluj-Napoca, Camera Deputaţilor, să fie inovativ şi original, aşa cum au fost proiectele mele de până acum.

Din dorinţa de a fi transparent în acţiunile mele pe toată derularea acestei campanii şi după, am un jurnal de campanie online, fără a avea pretenţia de a fi un blogger adevărat. Peste zi, notez într-o agendă liniile mari a tot ceea ce fac şi simt, pentru a nu pierde din emoţia momentului, iar seara târziu rescriu aceste lucruri pe blogul personal, pentru a putea împărtăşi cu prietenii mei, dar şi cu cei care nu mă cunosc în mod direct, experienţele incredibile trăite în întâlnirile cu concitadinii mei. Având un dialog direct cu oamenii pe care îi ascult cu interes, pot apoi să le prezint pe blog problemele de viaţă, făcându-i şi pe ceilalţi părtaşi la ele. Devenim astfel o mare familie care comunică, îşi împărtăşeşte problemele şi apoi caută soluţii împreună.
Jurnalul meu de campanie este un alt mod de a mă apropia de cei care nu mă cunosc încă. El nu înlocuieşte însă contactul direct cu oamenii din Colegiul 4, ale căror probleme le aflu în mod nemijlocit la întâlnirile din cartiere. Nu stau în birou aşteptând ca lucrurile să se întâmple de la sine, ci merg să mă întâlneasc cu concitadinii mei, pentru a-i cunoaşte şi pentru a le arăta la rândul meu cine este cu adevărat omul Irimie Popa.

Campania mea este o altfel de campanie, pentru că nu mă interesează să critic fără motiv şi să jignesc de dragul luptei electorale. Sunt un om paşnic, care a intrat în competiţie considerând că România are acum nevoie de oameni noi, pregătiţi, cu potenţial, care să dorească schimbarea.
Campania mea este o altel de campanie, în care nu promit, pentru ca apoi să uit. Nu întreb oamenii despre problemele lor pentru a spune apoi că le voi rezolva pe toate, căci ar fi imposibil. Nu le promit concitadinilor mei imposibilul, ci doar le spun sincer că voi căuta cu adevărat soluţii. Şi asta voi şi face, bucuria fiind cu atât mai mare atunci când rezolvările unora dintre ele nu vor întârzia să apară. Aşa cum am ştiut să aduc bani europeni la Cluj şi să creez locuri de muncă tinerilor, tot aşa o să îmi dau interesul şi la nivel naţional, având mereu în suflet oraşul şi oamenii pe care îi reprezint.

Campania mea este diferită pentru că sunt convins că se poate face politică modernă în România. Eu însumi vin cu un suflu proaspăt. Nu sunt compromis politic. Am intrat în politică cu crezul că pot fi altfel decât candidaţii altor partide. Scopul meu nu este de a critica, ci de a oferi alternativa potenţialului meu de profesionist.

Jurnalul de campanie nu se va încheia în 9 decembrie, el se va transforma, cu voia dumneavoastră, în jurnalul deputatului Irimie Popa!

http://irimiepopa.ro/

(publicitate electorală)

Comenteaza