Foto O tânără din SUA, pasagerul cu numărul 2.000.000 pe Aeroportul din Cluj în 2025

O tânără din SUA, pasagerul cu numărul 2.000.000 pe Aeroportul din Cluj în 2025

Aeroportul Internaţional „Avram Iancu” Cluj a sărbătorit, vineri, pasagerul cu numărul 2 milioane înregistrat în anul 2025. Acesta a sosit cu un zbor al companiei LOT Polish Airlines, operat pe ruta Varșovia–Cluj-Napoca.

Aeroportul Internațional Cluj a depășit pragul de 2 milioane de pasageri cu aproape o lună mai devreme față de anul precedent, când acest număr a fost înregistrat la sfârșitul lunii august.

"Aniversăm mai repede două milioane de pasageri, mult mai repede decât anul trecut. Depășirea pragului de 2 milioane de pasageri pentru a șaptea oară reprezintă nu doar o realizare statistică, ci și o confirmare a evoluției sustenabile a aeroportului, susținută de noile recorduri înregistrate după prima jumătate a anului. Ne vom concentra în continuare asupra dezvoltării infrastructurii și serviciilor, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor pasagerilor și partenerilor noștri, cărora le mulțumim pentru încrederea acordată", a declarat David Ciceo, directorul Aeroportului Internațional Cluj.

Norocosul pasager a sosit la Cluj-Napoca cu zborul LO 651 operat de LOT Polish Airlines pe ruta Varșovia – Cluj-Napoca. Acesta a fost întâmpinat la sosire și premiat simbolic, în semn de apreciere pentru alegerea făcută și pentru încrederea acordată serviciilor oferite de aeroport.

O tânără din SUA, pasagerul cu numărul 2.000.000 pe Aeroportul din Cluj în 2025

Pasagera cu numărul 2 milioane se numește Christine Hayden, este din Statele Unite Ale Americii și a venit la Cluj-Napoca în vacanță, pentru a se întâlni cu soțul și fiica sa, care erau deja aici. Femeia a fost premiată la debarcarea de pe zborul LOT Polish Airlines în prezența reprezentanților aeroportului și companiei aeriene.

"Mă bucur atât de mult să fiu din nou în Cluj-Napoca. Mulțumesc foarte mult companiei LOT Polish Airlines. Este prima dată când zbor cu ei, dar a fost o experiență foarte plăcută. România este absolut superbă vara și sunt entuziasmată să petrec puțin timp aici cu familia. Soțul meu este originar de aici, așa că am venit să-i vedem pe bunici. Fiica mea și soțul meu sunt aici deja, iar eu am ocazia acum să mă reîntâlnesc cu ei după ce am fost despărțiți cam o lună. Sunt foarte bucuroasă să îi revăd, dar și să-mi văd familia extinsă", a declarat la aterizare Christine Hayden.

Christine a spus că aeroportul din Cluj este unul dintre favoritele sale pentru curățenie și pentru organizare.

"Vin în Cluj de 15 ani și am avut posibilitatea de a vedea dezvoltarea aeroportului din această perioadă. La început, era un aeroport foarte mic și am văzut că a crescut. Acum pot spune că e mult mai ușor să vii aici din America. Aeroportul Cluj este unul dintre aeroporturile mele europene favorite: este foarte curat, foarte bine organizat, ce este foarte apreciatat pentru un pasager, a mai spus Christine Hayden.

O tânără din SUA, pasagerul cu numărul 2.000.000 pe Aeroportul din Cluj în 2025

Aceasta a primit din partea companiei aeriene un voucher de călătorie, care va putea fi folosit, în curs de un an, pe orice zbor al companiei.

"Suntem mândri că pasagerul cu numărul 2.000.000 al Aeroportului Internațional Cluj-Napoca în anul 2025 a sosit la bordul unui zbor LOT Polish Airlines din Varșovia. Acest moment de referință este o dovadă a parteneriatului în continuă dezvoltare dintre LOT și Cluj-Napoca, un oraș pe care îl deservim din 2016. România rămâne o piață importantă și dinamică pentru noi – și suntem încântați să sprijinim conectivitatea, turismul și afacerile dintre națiunile noastre", a declarat Jakub Malecki, General Manager pentru România și Republica Moldova al LOT Polish Airlines.

O tânără din SUA, pasagerul cu numărul 2.000.000 pe Aeroportul din Cluj în 2025

Marcarea acestui moment simbolic reflectă nu doar creșterea constantă a traficului de pasageri, ci și încrederea de care se bucură aeroportul din partea comunității.

"Acest nouă performanță confirmă strategia solidă de dezvoltare a aeroportului și angajamentul echipei aeroportului de a răspunde cererii în creștere ale pasagerilor. Vom continua să susținem eforturile de modernizare și extindere, pentru ca Aeroportul Internațional Cluj să rămână un nod esențial de legătură și dezvoltare economică în regiune. Le mulțumim tuturor celor care contribuie zilnic la această performanță", a spus Viorel Federiga, Președintele Consiliului de Administrație al Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj.

La eveniment a participat și primarul Emil Boc, care a felicitat Aeroportul Cluj pentru parcursul pe care l-a avut în ultimii 30 de ani, ajungând de la câteva zeci de mii de pasageri, la 2 milioane.

"Sunt primar al acestui oraș ;i sunt mândru pentru faptul că putem colabora și putem avea șansa să facem și mai cunoscut orașul nostru prin calitate pe care Aeroportul din Cluj le oferă clujenilor și nu numai. Mi-am adus aminte când Aeroportul a pornit la 32.000 pasageri în 1996 și astăzi, la 1 august, avem deja 2 milioane de persoane. Cred că asta spune totul despre performanța”, a spus Emil Boc.

O tânără din SUA, pasagerul cu numărul 2.000.000 pe Aeroportul din Cluj în 2025

Este pentru a șaptea oară în istoria Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj-Napoca când atinge pragul de 2 milioane de pasageri înregistrați într-un an calendaristic. 

Aeroportul Internațional Cluj operează în prezent o rețea de peste 50 de destinații regulate, acoperind aproximativ 20 de țări din Europa și Orientul Mijlociu, alături de curse charter sezoniere către principalele destinații turistice. Această conectivitate contribuie activ la atragerea de investiții și dezvoltarea turismului regional.

Comenteaza