Foto P Obsentum inaugurează primul boutique de parfumerie din regiune la Iulius Mall Cluj

Esențe unice, ingrediente rare și multă eleganță. Este ceea ce găsesc clujenii în noul boutique parfumerie Obsentum din Iulius Mall Cluj. Prima și cea mai amplă parfumerie de nişă din regiunea de nord-vest se adresează celor care iubesc parfumurile autentice și excentrice.

Obsentum își extinde rețeaua de boutique-uri de parfumerie prin deschiderea primului magazin al brandului în Cluj-Napoca, în Iulius Mall. Noul spațiu completează rețeaua celor 4 parfumerii de nișă ale brandului, ocupă o suprafață de 168 mp și este deservit de o echipă de 6 angajați. Obsentum din Iulius Mall Cluj este cel de-al doilea boutique al brandului în afara capitalei și le oferă clienților săi accesul către toate experiențele de cumpărare premium care definesc conceptul. De asemenea, noua parfumerie completează mixul de branduri high end din Iulius Mall Cluj, ce a fost dezvoltat în concordanță cu tendințele pieței și cu nevoile publicului de a accesa produse premium.

Astfel, Obsentum aduce în atenţia consumatorilor locali o listă de branduri exclusiviste precum La Mer, Jo Malone London, Initio, Parfums de Marly, Frederic Malle, Tiziana Terenzi, V Canto, Memo, Jul et Mad, Laurent Mazzone, Atelier des Ors. În plus, iubitorii de parfumuri de nişă pot găsi şi alte branduri deja cunoscute precum Creed, Kilian, Tom Ford, Amouage, Xerjoff, Casamorati. Magazinul oferă o zonă dedicată de beauty (make-up, grooming şi skin care) susţinută de branduri de lux: Tom Ford, 111 Skin, cât şi de arome, precum Dr. Vranjes,Tiziana Terenzi Candles, Jo Malone London.

„Inaugurăm cea mai amplă parfumerie de nişă din regiunea Transilvania, cu un portofoliu impresionant de branduri exclusiviste. Chiar dacă traversăm o perioadă incertă, ne bucurăm că putem continua strategia de extindere și dezvoltare a brandului pe plan național și că putem oferi experiența brandului pentru toți cei care își cultivă pasiunea pentru parfumurile de nișă”, declară Vlad Popa, Managing Director Obsentum.

Strategia de dezvoltare a brandului Obsentum pentru finalul acestui an presupune, de asemenea, și deschiderea unui nou boutique de parfumerie în Brașov.

Primul magazin Obsentum a fost deschis în 2016, în zona duty free a Aeroportului Otopeni, zona plecări internaţionale, şi face parte din grupul Millenium Pro Design, unul dintre liderii europeni din domeniul travel retail (acţionar Gebr. Heineman).

 

Etichete
Comenteaza