Noul trend în afaceri! (P)

Noul trend în afaceri! (P)
Pentru că nu exiști dacă nu ești online, se pare ca și pentru o afacere profitabilă care să se adreseze unui public cât mai numeros, este necesară prezența online care crește vanzarile.

Nu doar IT-iștii și designerii au de-a face cu magazine online în viața de zi cu zi. Cine are un magazin pentru care plătește chirie și are angajați, și-a făcut sau se gândește să își facă și un magazin online. Un job care nu aduce satisfacții poate transforma angajatul în antreprenor prin deschiderea unui magazin online propriu.

Businessurile online au devenit demult afaceri care merg, trebuie doar găsită nișa potrivita. În România numărul magazinelor online este în continuă creștere. Ca și constructia, amenajarea și administrarea unui magazin fizic, și unul online are nevoie de atenția cuvenită, având în vedere publicul mare căruia i se adresează. Ori cât de complicat ar fi de pus bazele un magazine online, dezvoltarea acestuia spre succes aduce cu sine profit și recompense pentru munca depusă.

Sfaturile sunt peste tot, dar nu toate sunt nișate, nu toate ajută în mod specific un business anume. Cei care ajută ca vânzările să aducă profituri din ce în ce mai mari sunt specialiști în domenii precum: SEO, marketing afiliat, furnizorii de servicii online, agențiile de publicitate.

TeCOMM, expoconferința de comerț electronic din Cluj facilitează această întâlnire între cei care au magazine online și cei care oferă soluții tehnice și practice pentru ca acestă să aducă profit. Zilele de 24, 25 și 26 octombrie vor aduce pentru participanți discuții despre trenduri, pași spre success și workshopuri concrete și interactive unde se oferă răspunsuri pentru greutațile întâmpinate în www.

Specialiști din Europa vin cu know-howul de la clienții străini cu care au lucrat, aducând în discuții o viziune mai largă asupra comerțului electronic. Philips, Metro, Carrefour, Floridelux, elefant, Il Passo, FashionUp, Molecule-F sunt doar câteva dintre businessurile ale căror reprezentanți vor fi pe scena conferinței.

Agențiile de web și digital, dezvoltatoare de appuri, specialiștii în SEO, cum ar fi ThinkDigital, SEO Monitor, SilkWeb, Mediatic, ForestView, 2parale, Delazero și mulți alții, vor susține workshopuri și vor avea de asemenea standuri expoziționale ce pot fi vizitate gratuit în primele 2 zile ale TeCOMM.

Evenimentul se adresează de asemenea și celor din turism și din modă, acoperind subiecte strict pe aceste nișe, cu specialiști din domeniu. Digital Travel Forum va avea loc în 24 octombrie, iar HotSpot Fashion se va desfășura la Răgaz în data de 26 octombrie.

Programul complet al expoconferinței TeCOMM, lista completă speakerilor și titlul prezentărilor pot fi consultate pe siteul dedicat http://tecomm.ro. Tot acolo se fac și înregistrările pentru a putea participa.

 

Comenteaza