Comunicat de presa finalizare proiect
- Scris de A.D.
- 05 Oct 2021, 11:15
- Publicitate
- Ascultă știrea

04.10.2021
Comunicat de presa finalizare proiect
Societatea PIZZERIA SEBA SRL, cu sediul in localitatea Cluj Napoca, str. Calea Turzii nr. 123, judet Cluj înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J12/428/2013, CUI/CIF 31223339 anunta finalizarea la data de 23.09.2021 a implemantarii proiectului cu titlul ”Relansare activitate economica in contextul crizei COVID-19” proiect cu nr. RUE 3537 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituită prin OUG nr 130/2020.
Proiectul a avut ca si obiectiv sprijinirea SC PIZZERIA SEBA SRL, in vederea depasirii efectelor negative ale crizei provocate de COVID-19.
Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:
- menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni,
- menținerea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, de la data acordării grantului.
Valoarea total a proiectului (RON): 360.398,5575
Valoare grant (RON): 313.390,05
Valoare cofinanțare (RON): 47.008,5075
Durata implementarii proiectului: maxim 180 zile calculate din momentul incasarii grantului.
Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.
Informatii suplimentare despre acest proiect se pot obtine la sediul societatii din Municipiul Cluj Napoca, str. Calea Turzii, nr. 123, judetul Cluj, la telefon 0751 487 031, sau e-mail: contact@pizzeriadautore.ro, persoana de contact Sebastian-Adrian Ciupeiu – Administrator.
SC PIZZERIA SEBA SRL
Informaţiile publicate pe site-ul ZCJ.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere, cu citarea sursei