P Fan shopul oficial al echipei de fotbal Universitatea Cluj, lansat în magazinul Decathlon Cluj

Fan shopul oficial al echipei de fotbal Universitatea Cluj, lansat în magazinul Decathlon Cluj

Decathlon România și FC Universitatea Cluj au deschis fan shopul oficial al echipei în magazinul Decathlon Cluj, oferind suporterilor o selecție de produse dedicate clubului. Zona special amenajată reunește articole textile precum eșarfe, șepci, bluze, pantaloni de trening, dar și tricouri al căror preț pornește de la 89.99 lei.

Deschiderea fan shopului a avut loc vineri, 14 noiembrie, în prezența antrenorului principal Cristiano Bergodi și a jucătorilor Dan Nistor, Ovidiu Bic și Gabriel Simion, care au oferit autografe fanilor. La eveniment a participat și Ciprian Stoica, brand ambasador Decathlon pentru fotbal.

Această inaugurare continuă colaborarea începută în septembrie 2025, când Decathlon România a devenit furnizor oficial de echipament tehnic pentru pregătire fizică al FC Universitatea Cluj. Prin acest parteneriat, jucătorii beneficiază de echipamente tehnice menite să sprijine dezvoltarea capacităților fizice, îmbunătățirea performanței și prevenirea accidentărilor.

„Deschiderea acestui fan shop marchează un nou pas în colaborarea noastră cu FC Universitatea Cluj și o ocazie de a fi și mai aproape de comunitatea locală. Ne dorim ca fiecare vizită în magazin să fie o experiență completă pentru iubitorii de sport, în linie cu viziunea Decathlon de a oferi, sub un singur acoperiș, tot ceea ce ai nevoie pentru mișcare și performanță. Apreciem deschiderea și implicarea clubului și suntem mândri să extindem rețeaua fan shop-urilor dedicate echipelor din Liga 1, care reprezintă adevărate repere în istoria fotbalului românesc”, a declarat Nicolae Gabor, director comercial fotbal Decathlon România.

„Deschiderea Fan Shopului oficial “U” Cluj în cadrul magazinului Decathlon face parte din strategia noastră de a aduce brandul FC Universitatea Cluj în fața cât mai multor clujeni. Prin acest pas, venim și mai aproape de fanii noștri, care au acum la dispoziție încă o opțiune de a achiziționa produse oficiale ale clubului, pe lângă shop-ul online de pe fcucluj.ro și magazinele de la Cluj Arena și Iulius Mall. Nu în ultimul rând, le mulțumesc partenerilor de la Decathlon pentru această oportunitate.” a declarat Mihai Moga, Brand Manager FC Universitatea Cluj.

Fan shopul din Cluj este al treilea spațiu dedicat suporterilor unui club de fotbal din România, rezultat al parteneriatelor dezvoltate de Decathlon cu echipe din ligile naționale. Prin acest proiect, retailerul își propune să aducă mai aproape de clienți echipamentele echipelor preferate, sprijinind astfel legătura puternică dintre comunități și echipele locale. De altfel, Decathlon are în plan extinderea rețelei de fan shopuri în viitor, acolo unde există deschidere și parteneriate solide cu cluburile.

De asemenea, pasionații de fotbal pot descoperi în magazinul din Cluj o zonă premium, dedicată performanței, care include echipamente potrivite atât pentru începători, cât și pentru jucători profesioniști. În ProShop, retailerul pune la dispoziție o gamă variată de încălțăminte pentru copii și adulți, modele adaptate tuturor tipurilor de teren, precum și echipamente tehnice, mingi și accesorii de antrenament.

Despre Decathlon

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 31 de magazine la nivel național, la care se adaugă platforma online și aplicația Decathlon, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1.600 de coechipieri în 2024.

Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a pune oamenii în mișcare prin minunile sportului (Move people through the wonders of sport) și facilitând aceasta prin oferirea unui raport calitate - preț foarte bun.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Rockrider, Van Rysel, Domyos, Tribord, Kiprun, Solognac etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Încă din 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta „Fabricat în România".

Despre FC Universitatea Cluj

FC Universitatea Cluj este cel mai iubit club sportiv din Transilvania. Beneficiind de o bază solidă de suporteri și cu o ascensiune solidă în ultimii ani, “U” reprezintă, cu mândrie și responsabilitate, Clujul și Transilvania în Superliga de fotbal.

În Academia FC Universitatea Cluj, aflată în top 4 la nivel național din punct de vedere al performanțelor, al infrastructurii și al antrenorilor licențiați, învață fotbal și primesc educație peste 300 de fete și băieți.

Puteți afla mai multe despre FC Universitatea Cluj accesând site-ul oficial.

 

 

Etichete
Comenteaza