ANCHETĂ la Wizz Air după nenumărate reclamaţii despre întârzieri ori anulări ale zborurilor şi încălcarea drepturilor pasagerilor

ANCHETĂ la Wizz Air după nenumărate reclamaţii despre întârzieri ori anulări ale zborurilor şi încălcarea drepturilor pasagerilor
| Foto: https://www.msnews.ro

Chiar Ministerul ungar al Justiţiei ar fi iniţiat investigarea companiei aeriene Wizz Air din punct de vedere al protecţiei consumatorilor, se arată într-un comunicat remis de Ministerul de resort agenţiei ungare de presă MTI, citat de News.ro

Numărul plângerilor depuse la Autoritatea pentru Protecţia Consumatorilor împotriva companiei aeriene Wizz Air Hungary Zrt. a crescut în ultima perioadă, dintre care mai multe cazuri au avut un ecou mediatic semnificativ, se arată în documentul remis de Ministerul de resort agenţiei ungare de presă MTI. 

Care sunt principalele motive ale plângerilor? Compania aeriană Wizz Air nu a oferit informaţii şi asistenţă în cazul întârzierilor şi anulărilor de zbor, nu a oferit cazare şi reprogramare, ceea ce a cauzat costuri suplimentare pasagerilor, nu a răspuns la plângerile consumatorilor în termen de 30 de zile.

Mai mult, la Wizz Air operează un call center cu tarif ridicat, încălcând astfel legea şi drepturile consumatorilor din Ungaria, se mai arată în comunicat.

Din acest motiv, la iniţiativa Ministerului Justiţiei, a fost lansată o investigaţie pentru protecţia consumatorilor, la Prefectura Budapestei, pentru a proteja drepturile consumatorilor şi familiilor din Ungaria.

Scopul controlului este să detecteze, să stopeze şi să sancţioneze orice posibil comportament ilegal, deoarece toate companiile trebuie să respecte legea, se subliniază în comunicatul citat de News.ro.

Comenteaza