TIFF. Cum te ajută social media să faci vânzări

TIFF. Cum te ajută social media să faci vânzări
Unul dintre cei mai apreciaţi experţi în domeniul distribuţiei de film, Thomas Mai, susţine un atelier la ediţia din acest an, a zecea, a Festivalului Internaţional de Film Transilvania. "Este un workshop de neratat", spun organizatorii TIFF.


Atelierul susţinut de Thomas Mai are loc în 10 iunie şi este dedicate crowdfunding-ului, social media şi "distribuţiei 2.0", conform organizatorilor. Acesta se adresează celor care activează în domenii precum Marketing, Relaţii publice, Vânzări, dar şi celor interesaţi de modul în care se poate promova rapid şi eficient un "produs" prin intermediul Internetului.


Atelierul duraeză şapte ore, timp în care participanţii vor putea să descopere şi să înţeleagă modul prin care social media poate funcţiona pentru obţinerea de finanţări pentru o producţie de film sau pentru distribuţia şi vânzarea filmelor.

"Astăzi, industria de film, şi nu numai, apelează la platformele social media cu înverşunare. Internetul a devenit o alternativă esenţială şi complementară, totodată, promovării şi distribuţiei de film, cât şi obţinerii de fonduri necesare realizării unui film", explică reprezentanţii TIFF.
Thomas Mai a ţinut prezentări la 19 ateliere în mai multe ţări. A fost agent de vânzări pentru filme timp de 14 ani, perioadă în care a vândut filmele realizate de regizori precum Lars von Trier şi Lukas Moodyson,

Locurile la atelier sunt limitate iar intrarea costă 30 de lei, cu reducere de 50% pentru studenţi. Studenţii la facultăţile de film au acces gratuit pe baza prezentării carnetului de student la intrare.

Comenteaza