Foto Staţiile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coteţe", cu gherete de pe vremea răposatului

Staţiile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coteţe", cu gherete de pe vremea răposatului
Staţile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coţete", cu gherete de pe vremea răposatului
Staţile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coţete", cu gherete de pe vremea răposatului
Staţile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coţete", cu gherete de pe vremea răposatului
Staţile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coţete", cu gherete de pe vremea răposatului
Staţile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coţete", cu gherete de pe vremea răposatului
Staţile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coţete", cu gherete de pe vremea răposatului
Staţile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coţete", cu gherete de pe vremea răposatului
Staţile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coţete", cu gherete de pe vremea răposatului
Staţile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coţete", cu gherete de pe vremea răposatului
Staţile CTP din Cluj-Napoca sunt "nişte coţete", cu gherete de pe vremea răposatului

În Cluj-Napoca dispunem de mijloace de transport publice moderne şi s-au făcut mai mereu investiţii în transportul public. Însă multe staţii şi gherete CTP arată jalnic şi ar trebui declarate monumente istorice.

Municipiul Cluj-Napoca are mijloace de transport publice moderne şi suntem mai mereu încurajaţi să lăsăm maşina acasă şi să luăm autobuzul pentru a ne deplasa prin oraş. Dar faţa frumoasă a autobuzelor nu şterge faţa urâtă a multor gherete CTP din oraş care arată mai mult decât jalnic şi ar trebui declarate monumente istorice din moment ce zac pe spaţiul public de pe vremea comuniştilor.

Unii clujeni atrag atenţia autorităţilor că un management eficient ar presupune şi oareşce investiţii în staţiile CTP, care au avut o tentativă de modernizare, dar care plăleşte în faţa gheretelor şi depourilor de pe vremea răposatului. 

"Avem cele mai performante mijloace de transport în comun, avem şi autobuze fără şofer şi alte romane ştiinţifico-fantastice (metrou). Înlocuirea mijloacelor de transport în comun a fost un lucru bun şi strict necesar, doar că nu este nimic senzaţional, s-au cumpărat autobuze noi şi asta a fost tot. În schimb situaţia pe întregul ansamblu reflectă foarte clar care este nivelul de management la nivelul CTP-ului.

Ataşez nişte poze în care veţi vedea ce putere inovatoare a fost CTP-ul dea lungul anilor şi cam care este mentalitatea la nivel de conducere pentru a întreţine, a amenaja şi a dezvolta lucrurile către standarde mai performante şi avansate.

Depourile sunt pur şi simplu nisţe capsule de timp, staţiile, nişte coteţe, cu tot felul de combinaţii de structuri şi gherete pentru bilete, una mai urâtă ca şi cealaltă sau nefuncţionale şi lăsate tot acolo ani la rând.

Evident, treaba merge şi aşa, reţeta românească consacrată, de 2-3 decenii la rând, unul în plus nu mai are nici o importanţă, dl. Neag este etern, la fel şi Boc", scrie un clujean pe portalul Clujul Civic.

Comenteaza