Câştigătorii "Oscarului" pentru cel mai bun poster străin îşi dezvăluie secretele
- Scris de Ziua de Cluj
- 10 Oct 2014, 17:31
- Eveniment
- Ascultă știrea

Good Hands va încerca să explice audienţei, în cadrul unui seminar despre marketingul de film, cât de mult contează un vizual bun pentru ca filmul să aducă publicul în cinematografe şi dacă concurenţa directă a producţiilor româneşti cu blockbuster-ele americane este o necesitate sau un moft.
Directorul de creație Liviu Neagoe, imaginea și nucleul casei de trailere Good Hands, va explica publicului clujean strategia de identificare și transformare a elementelor cheie din film într-un afiș și trailer cu impact pentru spectatori.
Echipa are deja un portofoliu impresionant în materie de campanii pentru producțiile românești și nu numai:"Domestic" (regia Adrian Sitaru), "Roxanne" (regia Vali Hotea), "#Selfie" (regia Cristina Iacob), "America, venim!"(regia Răzvan Săvescu), precum și recentul "Q.E.D." (regia Andrei Gruzsniczki).
Seminarul va avea loc sâmbătă, 11 octombrie, de la ora 11:00, la Muzeul Etnografic al Transilvaniei, iar intrarea este liberă.
Spotul oficial al celei de-a VI-a ediții a "Festivalului Internațional de Film Comedy Cluj", care începe astăzi şi se termină în data de 19 octombrie, poartă, de altfel, semnătura Good Hands, iar afișul este concepția și realizarea designerului Diana Drăghici.