Facebook, cel mai folosit canal de comunicare de către companiile din România. VEZI STUDIU

Facebook, cel mai folosit canal de comunicare de către companiile din România. VEZI STUDIU
Majoritatea companiilor româneşti care vor activitate în mediul „online” folosesc drept canal preponderent de comunicare reţeaua de socializare Facebook, urmată la mare distanţă de forumuri, bloguri de companie sau site oficial, Youtube şi respectiv Twitter, arată un studiu de piaţă lansat în această dimineaţă la Cluj de compania de profil GFK.
Acesta este primul astfel de studiu despre „social media” lansat în Româniam dar trebuie precizat că a fost conceput integral în porimele două săptămâni ale acestei luni.

Numărul total de companii chestionate se ridică la 376. Întrebată despre profilul companiilor chestionate, având în vedere ierarhia canalelor online folosite pentru comunicare de către companii, unul dintre managerii GFK, Violeta Bahaciu, a precizat că acestea activează mai mult în comerţ şi servicii, „industrie mai puţin, pentru că nu am prea găsit fabricile”.

Bahaciu a declarat totodată, la o conferinţă despre „social media”, că multe companii, habar nu au ce înseamnă acest termen. „Încă suntem la început”, a declarat Bahaciu, cu referire la frecvenţa cu care sunt utilizate canalele social media pe internet de către companiile româneşti.

Conferinţa „Social Media Summit” de la Cluj, a doua dintr-o serie de 3 astfel de evenimente. este organizată de revista Biz, astăzi, la hotelul City Plaza din Cluj.

Numărul de participanţi depăşeşte 250.

Comenteaza