Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34%

Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34%

Banca Transilvania își păstrează poziția a treia în topul celor mai valoroase branduri românești, cu o creștere semnificativă față de anul anterior, de 34%, atingând 856 milioane de euro.

Analiza Brand Finance Romania 50 a fost realizată de Brand Finance, lider în standardizarea evaluării brandurilor, din Marea Britanie.

Valoarea brandului se referă la beneficiul economic net pe care un proprietar de brand l-ar obține prin licențierea brandului pe piața liberă.

Cele mai valoroase cinci branduri românești în 2025 sunt următoarele și reprezintă peste jumătate din valoarea totală a celor din Brand Finance România 50:

  • Dacia
  • eMAG
  • Banca Transilvania
  • DIGI
  • Dedeman

Brandurile lansate în ultimii 35 de ani reprezintă peste 70% dintre branduri și 60% din valoarea totală a clasamentului celor mai valoroase branduri românești.

În fiecare an, Brand Finance analizează 6.000 dintre cele mai mari branduri ale lumii și publică peste o sută de analize, două exemple în acest sens fiind Brand Finance România 50 și Brand Finance Banking 500.

Comenteaza