Topul companiilor mondiale care au avut de câştigat în criză

Topul companiilor mondiale care au avut de câştigat în criză
| Foto: mediafax.ro

Criza i-a făcut pe oameni să cumpere mai mult online şi să muncească de acasă. Pe platformele de comunicare s-au ţinut şedinţe şi s-au analizat contracte.

De altfel, criza i-a determinat pe mulţi să aibă mai multă grijă faţă de mediu şi să spere la o revenire către normalitate prin vaccin. Toate aceste schimbări de comportament au adus câştiguri uriaşe marilor companii din lume care au investit puternic în tehnologii.

Zoom, Moderna şi Tesla sunt doar câteva din topul celor 100 de companii care au găsit reţeţa succesului în criză, potrivit unui top realizat de cotidianul de business Financial Times. „Zoom-ul a venit cu o soluţie de comunicare care chiar era necesară.

Probabil e cea mai performantă soluţie de comunicare de pe piaţă. Odată făcute aceste investiţii, ele vor rămâne şi vor fi folosite în continuare şi după terminarea crizei. Partea de călătorii de afaceri nu cred că îşi va reveni prea curând şi vor fi în continuare folosite aceste instrumente de comunicare.

A crescut cererea pentru maşini electrice, de unde a beneficiat extrem de mult compania Tesla”, spune Adrian Codîrlaşu, vicepreşdinte CFA România. Adrian Mitroi este analist financiar şi deţinătorul a două acţiuni Tesla.

Spune că cele 100 de companii au ajuns la câştig prin a mulţumi atât angajaţii, clienţii, cât şi investitorii. Economistul spune că aceste companii au învins lupta cu pandemia pentru că s-au centrat mai puţin pe profitablitate şi mai mult pe nevoile consumatorului.

„Au vânzări, au şi profitabilitate, au şi inovaţie în timpul acesta, şi-au păstrat oamenii. Nu iau business-uri doar dintr-un singur domeniu de activitate, cum este de exemplu maşina electrică. Iau business-uri şi din acoperirea cu internet prin intermediul sateliţilor. Cum o să arate acest 700 (n.r euro) Tesla, ieftin sau scump într-un an de zile? Pariul meu este că o să arate ieftin”, crede Adrian Mitroi.

Tesla, evaluată la 75. miliarde de dolari în 2020, a fabricat aproximativ 500.000 de maşini.

Comenteaza