„Taxa de parolă”, afacere de succes pentru Netflix. Câți abonați a câștigat platforma de streaming la finalul anului trecut
- Scris de Ziua de Cluj
- 27 Ian 2024, 11:22
- Economie
- Ascultă știrea

Numărul de abonați Netflix a crescut considerabil în ultimele trei luni din 2023.
Netflix a înregistrat o creştere a numărului de abonaţi la sfârşitul anului trecut, după ce a interzis oamenilor să partajeze conturi şi a introdus abonamente mai ieftine cu reclame.
Netflix a înregistrat o creştere a numărului de noi abonaţi la sfârşitul anului trecut, atribuită parţial faptului că gigantul de streaming a interzis partajarea parolelor, potrivit Sky News.
Compania anunţă că a adăugat 13,1 milioane de abonaţi la nivel mondial în ultimele trei luni ale anului 2023. A fost al treilea trimestru consecutiv în care Netflix şi-a sporit numărul de abonaţi, depăşind cei 8,8 milioane de abonaţi câştigaţi în perioada iulie-septembrie.
Ca urmare, Netflix a avut peste 260 de milioane de abonaţi la nivel mondial la sfârşitul anului 2023, înregistrând o creştere anuală de aproape 30 de milioane de abonaţi.
Eliminarea partajării, care se aplică din luna mai a anului trecut în mai multe ţări, a împiedicat persoanele din gospodării diferite să folosească acelaşi cont.