Produsele tradiţionale din Cluj, prezentate în Londra

Produsele tradiţionale din Cluj, prezentate în Londra
O delegaţie din Cluj participă la un festival internaţional de food&drink în Londra, cu produse tradiţionale din judeţ.

Delegaţia participă la festivalul din Londra între 17 şi 20 martie. La festivalul din Marea Britanie sunt aşteptaţi cel puţin 30.000 de vizitatori, iar România este reprezentată de peste 50 de firme din sectoarele de carne, panificaţie, patiserie şi dulciuri, apă minerală şi plată, ceaiuri, condimente, vinuri, produse lactate şi uleiuri vegetale.

În ceea ce priveşte judeţul Cluj, acesta va participa la târg cu o delegaţie a Asociaţiei Produs de Cluj din care vor face parte trei dintre cele mai mari societăţi clujene care activează în domeniul industriei alimentare, al produselor şi preparatelor din carne şi, respectiv, a uleiurilor presate la rece. În cadrul târgului urmează a fi lansat, pentru prima dată, şi programul "Meet the Buyer", program ce va oferi posibilitatea întâlnirii marilor companii britanice importatoare, distribuitoare şi engross-iste de produse alimentare şi băuturi, cu firmele expozante.în special.

„Participarea la acest târg internaţional, al doilea la care suntem prezenţi împreună cu Asociaţia Produs de Cluj, după cel de anul trecut de la Zakopane, din Polonia, marchează trecerea într-o nouă etapă, aceea de a ne prezenta nu doar dincolo de graniţele judeţului ci şi în străinătate, pentru a promova ce avem mai bun în materie de produse alimentare şi nu numai", spune preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Horea Uioreanu, într-un comunicat de presă. "Departe de a privi agricultura şi industria agroalimentară ca pe o Cenuşăreasă, ca până acum, ne propunem să contribuim la transformarea acestor sectoare economice în atuuri ale Clujului, veritabile motoare capabile să genereze creştere economică şi notorietate internaţională pentru judeţul Cluj.

Participarea delegaţiei româneşti şi a celei clujene la manifestarea din Marea Britanie este susţinută financiar de Ministerul Economiei şi va fi net superioară celei precedente, din anul 2009, când pavilionul românesc a găzduit doar 11 expozanţi. Firmele româneşti vor împărţi un spaţiu cu o suprafaţă totală de 309 metri pătraţi.

Comenteaza